Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مختصرگویی با وقت مناسب و محتوای موثر در سخنرانی‌ها لازمه سخنرانی اثرگذار در ایام محرم است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز (۵مرداد) در دیدار با مسئولان هیئات مذهبی شهرستان سنندج اظهار کرد: اهل سنت در سراسر کشور چه در هرمزگان، چه در سیستان و بلوچستان و چه در کردستان ارادت ویژه‌ای به امام حسین(ع) دارند و در برنامه‌های ایام محرم مشارکت اثربخشی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از گرداندگان مراسم ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: هیئات مذهبی و مداحان و همچنین سخنرانان استان باید در برنامه‌ها و مجالس ایام محرم زمینه‌ساز جذب مردم به سمت برنامه‌های این ایام باشند و برنامه‌های اثرگذاری اجرا کنند.

وی اخلاص را شاکله اصلی پیشبرد برنامه‌های ایام محرم دانست و گفت: کار مخلصانه برای اباعبدالله الحسین(ع)  می‌تواند مردم را بیشتر با ویژگی‌های بارز امام حسین و قیام ایشان آشنا کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: مدرسه امام حسین(ع) در صورتی تاثیرگذاری خواهد داشت که با کلمات، گفته‌ها و شعائر در فضاسازی محیطی بهره ببرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا سخنرانی‌هایی داشته‌اند که باید سخنرانی‌های ایشان تبیین و برای مردم بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان باید سخنرانی خود را با احکام و فقه شرعی آغاز کنند، افزود: بیان موارد تکراری برای مردم جذاب نیست و می‌توان از مواردی از جمله ارث، ازدواج، عقد، مهریه، احکام معامله و مواردی این چنینی را در محتوای سخنرانی‌ها به کار برد تا مردم بهره ببرند.

وی مختصرگویی با وقت مناسب و محتوای موثر در سخنرانی‌ها را لازمه سخنرانی اثرگذار دانست و گفت: سخنران باید بتواند در زمانی کوتاه مطالب موثر را برای مردم بازگو کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: مجالس امام حسین(ع) باید مردمی اداره شود و انتظار کمک‌های دولتی باید پایین باشد چرا که پرچم امام حسین(ع) باید توسط مردم بالا بماند.

حجت‌الاسلام پورذهبی همچنین بر تقویت هیئات بانوان در استان تاکید و خاطرنشان کرد: هیئات بانوان باید با استفاده از ظرفیت سخنرانان خوب و همچنین برگزاری مشاوره‌های خانوادکی در هیئات تحول آفرین باشند.

وی در پایان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئات مذهبی در برنامه‌های ایام محرم تاکید کرد و یادآور شد: حفظ سلامت مردم اولویت همه ماست و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امام حسین ع سخنرانی ها ایام محرم برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

بیرجندی‌ها با حضور در مسجد امام حسین علیه اسلام این شهر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اخباری در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان در غزه مردم شهرهای ایران با خروش خود پاسخ قاطعی به حرمت شکنی سربازان کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

 

مردم شهر بیرجند نیز ظهر امروز با حضور در مسجد امام حسین علیه السلام این شهر، جنایات این رژیم حیوان صفت را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم