Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@12:11:27 GMT

دلیل تجمعات تهران چه بود؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۰۵۶

دلیل تجمعات تهران چه بود؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

روز گذشته برخی از کاربران فضای مجازی تصاویری از اعتراض برخی از کسبه به قطعی برق منتشر کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تصاویری در فضای مجازی از تجمع برخی مردم و کسبه مردم تهران در مقابل پاساژ علاالدین و چارسو در اعتراض به قطعی برق منتشر شد.

در توضیح علت این تجمعات، حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی استانداری تهران در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا گفت که «برق پاساژ علاالدین مشکل داشته و قطع شده بود که همین امر موجب نارضایتی کوچکی شد که بعد از یک ساعت هم برق وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع به دلیل قطع برق پاساژ برگزار شد، البته دلیل قطع برق مشخص نبوده و در حال بررسی است. پس از قطع برق پاساژ، تجمع شکل می‌گیرد و اکنون تجمعی وجود نداشته و شرایط عادی است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح ارتباطی به طرح مجلس در مورد فضای مجازی دارد یا خبر، گفت که «خیر، برق پاساژ علاالدین به دلایلی قطع شد که یک ساعت بعد هم وصل شد، من هم گروهی را برای بررسی موضوع اعزام کردم که ببینند چرا این اتفاق افتاده است.»

خبرگزاری مهر نیز روز گذشته به نقل از یک مقام مسئول در اداره برق تهران نوشت که «برق مجتمع علاالدین برای ساعاتی به دلیل عدم رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف، قطع شده بود که در حال حاضر وصل شده است. عدم رعایت بخشنامه‌های ابلاغی توسط مجتمع‌های تجاری منجر به ایجاد فشار مضاعف به شبکه برق و افزایش احتمال خاموشی برای مصارف خانگی می‌شود. به همین دلیل مجتمع‌های تجاری مکلف هستند بخشنامه‌های ابلاغی در مورد الگوی مصرف را رعایت کنند.»

خبرگزاری فارس نیز علت این تجمعات را اطلاعیه جدید شرکت برق خواند و نوشت که «شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه عنوان کرده است که به دنبال تداوم گرمای هوا و پیش بینی افزایش قابل ملاحظه مصرف برق به ویژه در هفته جاری، تمامی مجتمع‌های تجاری پایتخت موظف هستند میزان مصرف برق خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، کاهش دهند.»

برخی خبرگزاری‌ها از جمله فارس و تسنیم نیز ویدئوهایی از تجمع روز گذشته در خیابان جمهوری تهران به خاطر قطعی برق پاساژ علاالدین را منتشر کردند.

فیلمی که خبرگزاری فارس از تجمعات روز گذشته تهران منتشر کرده است.

کد خبر 510069

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تجمع مقابل پاساژ علاءالدین اعتراضات خیابان جمهوری تجمع دیروز تهران پاساژ علاالدین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پاساژ علاالدین روز گذشته برق پاساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران