Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:16:26 GMT

قدردانی نمکی از رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۱۲۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بسیج کلیه امکانات این نیروها در روز‌های گرفتاری کشور با کرونا قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای از سردار سرلشکر پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بسیج کلیه امکانات نیرو‌های مسلح در روز‌های گرفتاری کشور با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه قدردانی آقای دکتر سعید نمکی به این شرح است:

برادر ارجمند
سردار سرلشکر پاسدار باقری
رئیس محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح

با سلام و با درود به ارواح طیبه شهدا؛

نقش آفرینی عاشقانه آن عزیز ارجمند در جبهه‌های نورانی دفاع مقدس و خاطره معطر برادر بزرگوار شهیدتان همواره در تاریخ کشورمان جاودانه خواهد ماند.

بسیج کلیه امکانات نیرو‌های مسلح که با دستور سریع و مشفقانه حضرتعالی در اولین روز‌های گرفتاری کشور با ویروس منحوس کرونا صورت گرفت و تا امروز ادامه دارد موجب دلگرمی عمیق اینجانب و همکارانم در نظام سلامت شد که جا دارد صمیمانه از این محبت برادرانه سپاسگزاری کنیم.

بی تردید این حماسه بی بدیل نیز که در اوج تحریم و تنگدستی کشور خلق شد همچون افتخارات ایام دفاع مقدس جاودانه خواهد ماند و نام زنان و مردان دلداده و جان برکفی که تن بر آتش بلا زدند تا هموطنی در شعله‌های سرکش بیماری نسوزد نیز همچون نام بلند شهیدان و ایثارگران بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

عزت و سلامتی آن عزیز ارجمند را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

برچسب ها: نیروهای مسلح ، قدردانی ، وزیر بهداشت ، مبارزه با کرونا ، ویروس کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیروهای مسلح قدردانی وزیر بهداشت مبارزه با کرونا ویروس کرونا ستاد کل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود

امام جمعه کرمان گفت: عملیات وعده صادق به‌عنوان پیروزی بزرگ و افتخار عظیم تاریخی است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح کرمان به‌مناسبت روز ارتش در شهر کرمان، عملیات وعده صادق را به عنوان پیروزی بزرگ و افتخار عظیم تاریخی برشمرد.


وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد، جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت و کوچکترین تعرضی به خاک و منافعش، با هیچ کسی تعارف ندارد.

او با اشاره به اینکه ارتش شجاع می‌تواند با اراده فولادین خود و اجرای تکلیف و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به موفقیت برسد تصریح کرد:اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای مصالح و منافع ایران اسلامی ازجمله ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

*ارتش از اركان اصلي تامين امنيت 

سپس فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در نیز طی سخنانی گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری است.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه امنیت در سرتاسر مرز‌های کشور برقرار است تاکید کرد: بازدارندگی‌ای که امروز نصیب جمهوری اسلامی شده در سایه رهبری داعیانه و گوش دادن به فرمایشات رهبری توسط نیرو‌های مسلح است.


ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور افزود: حضور ارتش در دفاع مقدس، بازسازی کشور و به‌عنوان بازوی ولایت در حفظ بازدارندگی بر کسی پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • رئیس سیا: اوکراین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ شکست بخورد
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد