Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از وصول ۵ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال از مطالبات بانک‌ها و موسسات دولتی و خصوصی استان خراسان رضوی خبر داد. خبرگزاری میزان - محمد نخعی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ارائه خلاصه‌ای از عملکرد و خدمات ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در سال جاری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۶ هزار سند مالکیت برای متقاضیان صادر کرده‌ایم و در همین مدت بیش از ۵۴ هزار و ۷۱۴ استعلام پاسخ و ۴۰ هزار و ۳۶۵ خلاصه معامله ثبت شده است و پاسخ ۴۵ هزار و ۷۸۴ مکاتبه مکانیزه با شعب دادگستری به صورت الکترونیکی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار و ۷۴۸ عملیات بازداشت و ۱۰ هزار و ۳۱۱ مورد رفع بازداشت بنا به دستور مراجع قضایی استان خراسان رضوی در شعب اجرای ثبت اسناد و املاک صورت گرفته است.

وی در ادامه از وصول ۵ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال از مطالبات بانک‌ها و موسسات دولتی و خصوصی استان خراسان رضوی خبر داد و بیان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل قریب به ۱۹ برابر رشد را نشان می‌دهد.

نخعی در ادامه به عملکرد دفاتر ازدواج و طلاق و اسناد رسمی استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: ۵۵۹ دفتر اسناد رسمی ۲۱۷ دفتر ازدواج در استان خراسان رضوی به مراجعان خدمت رسانی می‌کنند که تنظیم ۳۵۰ هزار و ۵۱ فقره سند رسمی و ثبت ۲۰ هزار و ۵۶۸ واقعه ازدواج بخشی از خدمات ارائه شده در این حوزه است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد استان خراسان رضوی در زمینه تکمیل بانک جامع کاداستر کشور بیان کرد: خوشبختانه با همراهی و همدلی همکاران در سال جاری موفق به تثبیت بیش از ۵۷۸ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی و ۹۶۲ هزار هکتار از مستثنیات این اراضی در بانک کاداستر کشور شده ایم و با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان شهریورماه تثبیت اراضی منابع طبیعی استان خراسان رضوی را به پایان خواهیم رساند.   بیشتر بخوانید: رشد ۵۷ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها توسط سازمان ثبت استان فارس وی با اشاره به تاکید رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی بر لزوم تثبیت اراضی دولتی، از آمادگی کامل ثبت اسناد واملاک در این خصوص خبر داد و خواستار توجه و پیگیری بیشتر مدیران کل و روسای مربوطه به منظور ارائه مستندات و نقشه املاک و اراضی تحت اختیار خود و همکاری بیشتر با ادارات ثبت اسناد و املاک در جهت تثبیت و تکمیل بانک کاداستر استان خراسان رضوی شد.

نخعی ارائه خدمت در بخش ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری استان خراسان رضوی را یکی دیگر از بخش‌های موفق در خدمت رسانی الکترونیکی برشمرد و افزود: در زمینه تایید نام و ثبت تغییرات شرکت‌ها و موسسات رتبه برتر کشور را دارا هستیم و تلاش می‌کنیم تا با تسهیل در امر ثبت و تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری نقشی در تحقق رونق اقتصادی و مانع زدایی در مسیر تولید داشته باشیم.

وی در پایان از حمایت و همراهی دادگستری استان خراسان رضوی و سایر دستگاه‌ها با ثبت اسناد واملاک تقدیر کرد و ثمره این همدلی و همراهی را خدمت رسانی بهتر به مراجعان دانست.

اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ۳۹ واحد ثبتی و ۷۴۰ نفر پرسنل در سطح استان خراسان رضوی به مراجعان خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ برچسب ها: ثبت اسناد دادگستری خراسان رضوی مطالبات بانکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ثبت اسناد دادگستری خراسان رضوی مطالبات بانکی استان خراسان رضوی مطالبات بانک ها خراسان رضوی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ برای اجرا به داروخانه‌ها ابلاغ شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در ابلاغیه حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است:

«تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به همه داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش، تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸ هزار و ۸۵۰ ریال، خیریه ۱۸۶ هزار و ۵۰ ریال، عمومی غیردولتی ۱۴۹ هزار و ۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی ۸۱ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵ هزار و ۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴ هزار و ۲۸۵ ریال، عمومی غیردولتی ۲۰ هزار و ۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال تعیین شده است.»

کد خبر 746983

دیگر خبرها

  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • سال متفاوت استان یزد در وصول درآمد از بخش‌های مختلف