Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، در آخرین روز‌های جنگ تحمیلی درست در زمانی که مردم دست بر سر نشسته و شاهد دود حاصل از سوختن امنیت خانه و کاشانه‌شان بودند و با خون لاله‌ها صورت خود را سرخ نگه می‌داشتند، گروهی از افراد در هیبت کفتار به دنبال سهم از شکار خسته بودند. در حالی که در ۲۷ تیرماه سال ۶۷ ایران اعلام کرد قطعنامه ۵۹۸ را بدون قید و شرط پذیرفته‌است، اما ارتش صدام در تاریخ ۳۱ تیرماه به خاک ایران حمله کرد و از منطقه جنوب به سمت خرمشهر و اهواز پیشروی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ضدحملات موفق ایران، ارتش عراق در جبهه‌های میانی و غرب کشور نیز به عملیات نظامی مبادرت کرد که آن‌ها هم با بسیج مجدد نیرو‌های مردمی و نظامی جمهوری اسلامی، ناموفق شدند. در نتیجه نیرو‌های عراقی عقب‌نشینی کردند و رژیم عراق در اول و سوم مردادماه رسماً عقب‌نشینی خود را از جبهه‌های جنوب و میانی و غرب کشور اعلام کرد. اما قصه به همین جا ختم نشد و صدام ملتمسانه به دامن فرزندان ناخلف مارکسیسم رفت تا بلکه آن‌ها آب بر جان آتش گرفته‌اش بپاشند.
 


در این باره عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان - بخوانیم غروب جاویدان - توسط گروهک تروریستی منافقین طرح‌ریزی شد، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرزندان جان‌برکف خود همچون شهید علی صیاد شیرازی برای همیشه درس فراموش نشدنی‌دادند. در واقع گروهک منافقین با تصور این‏که پذیرش قطعنامه ۵۹۸ ناشی از جدایی ملت و دولت است، به‌خیال واهی، فرصت را غنیمت شمردند تا بر روی شیشه خورده‌ها رژه پیروزی بروند لذا با جمع‌‏آوری دیگر ضدانقلابیون سرخورده، از کشور‌های مختلف اروپایی، نیروی چند هزار نفری را فراهم کردند و با بهره‌‏گیری از جنگ‌‏افزار‌های عاریه‌ای حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

اما رشته‌های مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی نفاق در در دشت حسن‌آباد پنبه شد و منافقین در پشت ارتفاعات چهارزبر نظاره گر غروب فروغ‌شان شدند. در عملیات مرصاد ۳۰۴ نفر از رزمندگان میهن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در طرف مقابل نیز بنابر اعتراف منافقین در این عملیات بیش از ۲۰۰۰ نفر از افراد آن‌ها به هلاکت رسیدند که حداقل ۱۶ نفر از آن‌ها در زمره مسئولان ارشد بودند.
 


منافقین پس از اینکه در «چهارزبر» زمین‌گیر شدند به آلبانی پناه بردند تا این بار نه فقط از غرب کشور و نه فقط از مرز زمینی بلکه از همه مرز‌های کشور و از همه نقاط، ایران زمین را در تیررس کینه‌های خود قرار بدهند.

گروهک منافقین بعد از اخراج از عراق و ورود به آلبانی در شرایط متفاوتی از ۵ دهه فعالیت خود را آغاز کردند. «یگان سایبری» اصطلاحی جدید و پرمخاطره در خصوص گروهک منحط منافقین است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. پس از خلع سلاح گروهگ تروریستی نفاق و در عین حال ریزش شدید نیرو و اختلافات و بحران‌های درونی منافقین چاره‌ای نداشتند که خودی نشان بدهند بلکه دست مرحمت آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی برسرشان کشیده شود. از این رو با طراحی سران منافقین، اهم فعالیت‌های این گروهک به عملیات‌های سایبری با هدف نفوذ و تأثیرگذاری در جامعه ایران متمرکز شد.

یگان سایبری یا همان اتاق کامپیوتر، پدیده جدیدی در گروهک منافقین نبود و پیش از آن در اشرف و لیبرتی هم وجود داشت، اما تا قبل از تغییر مأموریت‌های منافقین به سمت استفاده از فضای مجازی، فقط برای عده بسیار معدودی از سران و اعضای سازمان قابل دسترسی بود. این اتاق در آلبانی تحت عنوان یگان سایبری به یکباره با بکارگیری بیش از ۱۲۰۰ نفر کاربر به عنوان اصلی‌ترین مأموریت این گرورهک تروریستی در دستور کار قرار گرفته‌است.

در خصوص فعالیت منافقین در فضای مجازی باید گفت؛ اولین گام آن‌ها برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی طراحی اکانت‌های فیک با هویت‌های ساختگی است. هر عضو بر اساس سرعت عمل و مهارتش، چندین اکانت ساختگی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک را هدایت می‌کند. این صفحات معمولاً با نام دختران و پسران جوان با علائم مربوط به جریانات سیاسی یا حقوق بشری راه‌اندازی می‌شوند.
 


در گام بعدی یکی از مهمترین مأموریت‌های منافقین در شبکه‌های اجتماعی عضوگیری است. البته نگاه گروهک تروریستی نفاق از عضوگیری به این معنا نیست که یک فرد را برای جذب در تشکیلات گروهک قانع کرده و بعد از کشور خارج کنند تا وارد مقر‌های منافقین شود! آنچه که اعضای منافقین در عمل به دنبال آن هستند، فریب یک جوان یا نوجوان در شبکه‌های اجتماعی و سوءاستفاده از وی برای انجام اقداماتی میدانی یا به قول منافقین عملیات است.

یکی از مهمترین مأموریت‌های عناصر نفاق نیز بر همین اساس ورود به عرصه ناآرامی‌ها و اعتراضات است که به هر دلیلی اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شکل گرفته‌است. گاهی ممکن است اعترضات و تجمعات مربوط به یک اعتراض به حق در موضوعات اقتصادی باشد و گاهی نیز ممکن است تجمع حاصل یک اتفاق سیاسی باشد که بر اثر یک تحریک یا واقعه شکل گرفته است. در چنین شرایطی عناصر نفاق مأموریت دارند تا همه توان خود را برای تبدیل اعتراض به آشوب و درگیری به کار ببندند که پیامد‌های آن را به راحتی می‌توانیم در اعتراضات دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ مشاهده کنیم.

علاوه بر این اکانت‌های فیک منافقین در دنیای مجازی وظیفه سیاه‌نمایی از جامعه، القای حس ناامیدی و ناتوانی به جامعه و حتی پمپاژ حس ناکامی بر مردم را از طریق صفحه‌های مجازی بر عهده دارند. در واقع خطوط عملیاتی این گروهک منفور همسو با عملیات روانی غرب و به خصوص آمریکا علیه جمهوری اسلامی است. در عین حال تغییر محاسبات آمریکا در قبال ایران با دادن اطلاعات نادرست و اشتباه و ایجاد خطای محاسباتی در مورد کشورمان از دیگر ترفند‌های این فرقه ضاله است؛ بنابراین با توجه به جولان کفتار‌ها اینبار نه در دنیای حقیقی بلکه در دنیای مجازی به جرئت می‌توان گفت مرصاد‌ها ادامه دارند و اینبار نه در دشت حس آباد بلکه در خانه هر ایرانی یک تنگه چهارزبر وجود دارد که باید فتح شود.

منافقین هر روز در آلبانی قهوه می‌نوشند و پشت مانیتور‌های خود می‌نشینند تا با توت فرنگی‌های زهر آگین خود قوه تعقل و تمیز مردم کشورمان به خصوص جوانان و نوجوانان را کر و کور کنند بنابراین این روز‌ها نیاز به تولید محتوا و مقابله جانانه مرصادی در فضای مجازی به شدت احساس می‌شود تا گرانی به آشوب و به بی آبی به تفنگ وینچستر ختم نشود.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی دنیای مجازی ارتش عراق عراق اردوگاه منافقین منافقین آلبانی عملیات مرصاد شهید علی صیاد شیرازی شبکه های اجتماعی جمهوری اسلامی فضای مجازی غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار می‌شود.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ و پس از عزل بنی صدر به صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب مردم ایران برگزیده بود، در طول این سال‌ها دست به جنایات زیادی در حق مردم ایران زده است.

کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل عام بیش از ۱۷ هزار غیرنظامی ایرانی است.

در کارنامه این گروهک تروریستی فهرست بلندی از ترور شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ایران وجود دارد؛ ترور ۷۲ نفر از شخصیت‌های سیاسی کشورمان با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر اقدام‌های تروریستی این گروهک است. از این روی دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات این گروهک از سال گذشته آغاز شده است.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایات و اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین ۲۱ آذر ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون ۱۰ جلسه از دادگاه متهمان این پرونده برگزار و کیفرخواست متهمان توسط نماینده دادستان قرائت شده است.

متهمان پرونده

تشکیلات موسوم به مجاهدین خلق (معروف به گروهک منافقین)، مسعود رجوی، مریم قجر عضدانلو (معروف به مریم رجوی)، مهدی ابریشمچی، زهره اخیانی، فهیمه اروانی، مهدی براعی، مژگان پارسیایی، زهرا مریخی آهنگر کلایی، محمد علی توحیدی خانیکی، علی خدایی صفت، مهدی خدایی صفت، عباسعلی داوری فیضی پور آذر، سید مجید سید المحدثین، صدیقه حسینی، محمد طریقت منفرد، مهوش سپهری، قدسی خرازیان، مهناز سلیمانیان، محسن سیاه کلاه، مریم فضل مشهدی، بهشته شادرو، ژیلا دیهیم، ابوالقاسم رضایی، حمیرا حجتی امامی، محمود عطایی کاریزی، گلنار جواهری ساعتچی، مهریان حاجی نژاد، مرتضی اسماعیلیان مارنانی، دولت نوروزی منجیلی، زهرا بخشایی، محمد حیاتی، نیکو خائفی اشکذری، عذرا علوی طالقانی، جمیله ابریشم چی، محمود قجر عضدانلو، بدری پورطباخ و محمد جواد قدیری مدرسی از متهمان حاضر در این پرونده هستند.

فرهاد الفت، رویا احمدی موسوی، بهزاد نظیری، فرشته یگانه، معصومه بلورچی، یاسر جهان نژادی، فائزه خیاط حصاری محمدی، صالح رجوی، محمد سادات خوانساری، پرنیان سرآمد، حکیمه سعادت نژاد، حمیده شاهرخی امیری، ثریا شهری، پروین صفایی، محمود فخارزاده، عشرت محبت کار، علیرضا معدنچی، عباس میناجی مقدم، حمیدرضا اسحاقی، علیرضا امام جمعه، اسدالله اوسطی، فاطمه آدرسی، مصطفی آسیفی، زهره بنی جمالی، محمود بنی هاشمی، اسدالله بهرامی، علیرضا بهرامی، عزیز اله پاک نژاد، مهرافروز پیکر نگار، مریم حاج خانیان، احمد حنیف نژاد، پرویز خزائی، حسین دادخواه، فاطمه داوران، حسین ربوبی خبوشانی، سپیده ابراهیمی، بیژن رحیمی، آزاده رضایی، هادی روشن روانی، محمد سادات دربندی، فریدون سلیمی، عباس شاکری، سهیلا شعبانی، احمد شکرائی، سهیلا صادق، مهران صادق، طاهره ضیائی، کبری طهماسبی، رقیه عباسی، زهره عطریانفر، مهری علیقلی، مرتضی فخار، سید اسدالله فقیه دزفولی، ایرج فیض بوسجینی، پرویز کریمیان سیچانی، احمد گلپایگانی، فرید ماهوتچی حسینی، مهدی مددی الموسوی، سید محمود احمدی علون آبادی، سید جواد احمدی علون آبادی، اسماعیل مرتضایی، محمود معیری، رقیه ملک محمدی، حسن نظام الملکی، نسرین نظری علی آبادی، علی هادی زاده و الله کرم هوشنگی متهمان این پرونده هستند.

منبع: میزان

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور