Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، توافقات انجام شده در نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۲۱ روسیه به ۲۶۵ میلیارد روبل (معادل ۳.۵۹ میلیارد دلار) رسیده است و از رکورد قبلی که مربوط به ماکس ۲۰۱۹ بود هم بالاتر رفته بود.

در این توافقات مواردی مانند فروش هواپیمای سوخوی سوپرجت ۱۰۰ و آی‌ال ۱۱۴-۳۰۰ و همچنین هلیکوپترهای میل به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقات دیگری شامل فروش هواپیماهای بدون سرنشین، موتورها، الکترونیک هوایی، رادارها، مونیتورهای هواپیما و خودروها و موتورهای زرهی هم در این بین انجام شدند.

غول صنایع دفاعی روسیه، روستک، اعلام کرد به توافقاتی به ارزش ۳ میلیارد دلار برای تحویل ۱۶۱ هواپیمای نظامی و غیرنظامی دست یافته است. صادرکننده دولتی تجهیزات نظامی روسیه، روسوبرونواکسپورت به تنهایی ۱۳ قرارداد به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار در این رویداد امضا کرده است.

ماکس به نمایشگاهی برتر برای نشان دادن آخرین تحولات و پیشرفت‌های روسیه در هوانوردی نظامی و غیرنظامی تبدیل شده است.

کد خبر 5266711

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد روسیه نمایشگاه هوایی ماکس روسیه مصرف برق خوزستان قطعی برق قیمت دلار قیمت سیمان وزارت نیرو ویروس کرونا اقتصاد چین رمز ارز قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا سیمان وزارت جهاد کشاورزی خشکسالی میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین عملیات ایران را دستاویز درخواست برای تسلیحات قرار داد

به گزارش قدس آنلاین، «دیمیترو کولبا»، وزیر امور خارجه اوکراین در سخنرانی خطاب به دومین کنفرانس امنیتی دریای سیاه در بلغارستان بیان داشت: «ما نیاز فوری به پاتریوت‌ها و دیگر سامانه‌های پدافند هوایی، تسلیحات و مهمات مدرن داریم.»

کولبا ادامه داد: «این از جنبه ثبات جهانی و منطقه‌ای کاملا منطقی است که پدافند هوایی اوکراین در سریع‌ترین زمان ممکن تقویت شود.»

این سیاستمدار اوکراینی مدعی شد رژیم صهیونیستی و متحدانش توانسته‌اند عمدتا حمله پهپادی و موشکی ایران به این رژیم را دفع کنند و اوکراین نیز می‌تواند در صورت دریافت حمایت‌های بیشتر از متحدانش با حملات هوایی روسیه مقابله کند.

این در حالیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنان کولبا در شرایطی مطرح می‌شود که موجی از حملات هوایی اخیر روسیه علیه زیرساخت‌های انرژی و اهداف دیگر اوکراین خساراتی گسترده را وارد کرده‌اند و مقام‌های اوکراین همچنان از حامیان غربی این کشور می‌خواهند در سومین سال جنگ با روسیه سامانه پدافند هوایی بیشتری به کی‌یف بدهند.

کولبا در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهر کی‌یف خطاب به حامیان غربی گفت: «به ما آنچه را که نیاز داریم، بدهید و ما بقیه کار را انجام خواهیم داد.»

«ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین نیز اواخر روز یکشنبه درخواست مشابهی را با طرح ادعای موفقیت پدافند هوایی صهیونیست‌ها برای مقابله با حملات موشکی و پهپادی ایران مطرح ساخت.

زلنسکی روز یکشنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت روسیه هفته گذشته حدود ۱۳۰ پهپاد انتحاری، بیش از ۸۰ موشک روسی و حدود ۷۰۰ بمب هدایت‌شونده را به اوکراین شلیک کرد و از متحدان خواست به کشورش سامانه‌های پاتریوت بیشتری بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • حمله ایران به اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشت
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • تسلیحات هوایی و زمینی ایران مقابل ارتش اسرائیل
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد
  • پرینچک: ترکیه حریم هوایی خود روی آمریکا و اسرائیل را ببندد
  • اوکراین عملیات ایران را دستاویز درخواست برای تسلیحات قرار داد