Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:50:41 GMT

خیرین مدرسه ساز جلوه‌هایی از ایثار و احسان هستند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۲۷۰

خیرین مدرسه ساز جلوه‌هایی از ایثار و احسان هستند

ایسنا/لرستان مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: خیرین مدرسه‌ساز جلوه‌های از ایثار و احسان هستند.

محمد مهرافزون در مراسم خشت گذاری دبستان یک کلاسه روستای سرتپه که امروز پنجم مردادماه صورت گرفت، ضمن تبریک به مناسبت هفته امامت و ولایت و فرارسیدن عید غدیر، عید عدالت و رهبری و عید امید آفرینی در د لها، اظهار کرد: برپایی عدالت آموزشی و امیدآفرینی به‌خصوص در مناطق محروم و دور افتاده یکی از رویکردهای مهم و اساسی آموزش و پرورش بر مبنای ساخت مدارس است  که خیرین مدرسه ساز نقش حیاتی در تحقق این امر را بر عهده دارند و گام‌های بلندی در جهت توسعه فضاهای آموزشی بر می‌دارند و قطع به یقین تلاش و خدمات ارزنده‌ای را که برای ساخت مقدمات تربیت نسل آینده انجام می‌دهند و این امر خداپسندانه بسیار با ارزش‌ و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز جلوه‌هایی از ایثار و احسان هستند، ایثاری از جنس مهربانی، عطوفت و همدلی که بارقه‌ای از امید را در دل تعلیم و تربیت ایران اسلامی به زیبایی منقوش می‌کنند آنها با سرمایه خود در راه اهداف نظام تعلیم و تربیت جهاد فی‌سیبل‌الله می‌کنند و در اذهان عمومی دانش‌آموزان و اولیا مهری ماندگار و یادگار از خود به جا می‌گذارند.

مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز نام بلندشان همواره در تاریخ فرهنگ و ادب ایران زمین زنده خواهد ماند و همیشه از آنان به نیکی یاد خواهد شد و هم در این دنیا و آخرت برای خودشان صالحات و باقیات به جای می‌گذارند و نزد خدا جایگاه والایی دارند.

مهرافزون ضمن اشاره به اینکه این زمین در روستای سر تپه توسط شاهوردی خیر روستا اهدا شده و ۳۰۰ متر متراژ دارد، اضافه کرد: از خیر زمین هبت‌اله شاهوردی تشکر و قدردانی می‌شود که نقش اصلی را در ساخت این مدرسه یک کلاس دارد و توجه به رشد علمی و فرهنگی نسل آینده، قطعاً جامعه بهتری را در آینده برای کشورمان رقم خواهد زد که نقش خیّرین مدرسه‌ساز در ایجاد آینده‌ایی بهتر، غیرقابل انکار است.

وی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز ولی نعمتان و خادمان آموزش وپرورش و چشم و چراغ دانش آموزان و محیط‌های آموزشی هستند، این نیک اندیشان نقش یک بازوی توانمند برای آموزش و پرورش هستند که می‌توانند باری از دوش آنها بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها عيد غدير مدرسه سازی خيرين مدرسه ساز آموزش و پرورش خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال