Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:57:41 GMT

وضعیت به شدت بحرانی آب شرب اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۲۸۲

وضعیت به شدت بحرانی آب شرب اصفهان

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر اینکه شرایط تامین آب شرب اصفهانی ها تا فردا چهارشنبه به شدت بحرانی است، گفت: در حال حاضر به دلیل وقوع حادثه در یکی از خطوط انتقال آب، ۲۵ درصد ظرفیت تامین آب شرب اصفهان کاهش یافته است و ناچار به آبرسانی سیار در نقاط مختلف شهر هستیم.

به گزارش جماران، مهرداد خورسندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از خطوط اصلی انتقال آب به اصفهان با قطر ۱۴۰۰ میلیمتر در محدوده شهرستان فلاورجان دچار حادثه شده است، اظهار کرد: به دنبال این حادثه ظرفیت تامین آب شرب اصفهان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعمیرات این خط لوله آب از ساعت ۳ بامداد آغاز شده و تا ظهر ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه آبگیری آن بین ۷ تا ۱۰ ساعت به طول می انجامد، پیش بینی می شود تا فردا (چهارشنبه-۶ مرداد ماه) شرایط به حالت عادی برمی گردد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ درصد ظرفیت تامین آب شرب اصفهان کاهش یافته است، چراکه این یکی از خطوط اصلی انتقال آب به اصفهان بزرگ دچار حادثه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا فردا اصفهانی ها در تامین آب شرب خود دچار مشکل هستند، گفت: در حال حاضر تمام مناطق شمال و غرب اصفهان دچار افت شدید و قطعی آب هستند و آبرسانی سیار می شوند.

خورسندی گفت: در این حادثه و بحران شرکت آبفای استان اصفهان از تمام دستگاه ها و حتی بخش خصوصی برای آبرسانی سیار کمک گرفته است.

وی تصریح کرد: شرایط تامین آب شرب اصفهانی ها تا فردا به شدت بحرانی است و از شهروندان می خواهیم صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آب اصفهان خشکسالی اصفهان آبرسانی سیار وضعیت آب شرب اصفهان آب شرب اصفهان آب آشامیدنی اصفهان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تامین آب شرب اصفهان تا فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد

احمدرضا صادقی در گفت‌وگو یا خبرنگار مهر اظهار داشت: خروجی سد زاینده‌رود با هدف توزیع سومین نوبت آب برای اراضی کشاورزی شرق اصفهان از ساعاتی پیش افزایش یافت.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم فردا عصر آب در رودخانه زاینده‌رود شهر اصفهان جاری شود، خاطرنشان کرد: تعداد روز و حجم رهاسازی آب برای اراضی کشاورزی هنوز مشخص نشده و طی جلسات آینده با حضور نمایندگان کشاورزان در استانداری تعیین و تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین ذخیره کنونی سد زاینده رود را ۳۸۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد.

کد خبر 6080389

دیگر خبرها

  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور / قیمت‌ها افزایش یافت؟
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • شهرداری اصفهان دچار گفتار درمانی شده است