Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این نامه که به امضای محسن بختیار رسیده، از گروه صنعتی ایران خودرو برای تعامل و همکاری با شرکت تخصصی توانیر و شرکت برق منطقه ای تهران قدردانی شده است.
همچنین از احساس مسوولیت اجتماعی ایران خودرو با صرف هزینه و تحمل دشواری توسط کارکنان با هدف کمک به شبکه سراسری و عدم قطعی برق مصارف مسکونی، سرمشقی برای سایر مشترکان نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق با مقررات شرکت برق منطقه ای تهران، برای مشترکان دارای طرح همکاری، مشوق های مالی و معنوی در نظر گرفته می شود.
گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف مدیریت و صرفه جویی انرژی، ضمن تغییر در ساعات شیفت‌های کاری سالن های تولیدی به منظور کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف و برخی اقدامات دیگر، با برق منطقه همکاری کرده است. پروژه های اجرا شده در گروه صنعتی ایران خودرو مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش داده که براساس محاسبات صورت گرفته، سبب جلوگیری از قطعی برق ۳۰ هزار خانوار شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان ایران خودرو قطعی برق صرفه جویی انرژی پیک بار مصرف برق المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشستی خبری اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای تابستان امسال 47 میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از 2.5 برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر 2.5 برابر الگو، 2700 تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود