Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:58:56 GMT

افزایش ۳۰ درصدی پایگاه های فرهنگی اجتماعی در گلستان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۳۲۷

افزایش ۳۰ درصدی پایگاه های فرهنگی اجتماعی در گلستان

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز نگرانی از وجود آسیب های اجتماعی فراوان در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین استان اظهارکرد: این اداره کل تا پایان سال ۱۴۰۰ در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام به راه اندازی پایگاه های فرهنگی اجتماعی در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در کنار رویش های فاخر انقلابی، با توجه به جنگ رسانه ای گسترده دشمن برای ضربه زدن به ساختارهای هویت ساز جامعه، دولت به آسیب ها در محلات حاشیه نشین کمتر توجه کرده است لذا با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و نهادینه سازی و عمق بخشی به باورهای اعتقادی و فرهنگی در قامت اسلام ناب، سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، بر مبنای نظام واره امام و امت با محوریت مسجد محوری و محله محوری در قالب راه اندازی پایگاه های فرهنگی اجتماعی انجام فعالیت و خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: امامان پایگاه فرهنگی اجتماعی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و نهادینه سازی گفتمان معنویت و اخلاق، عملکرد فاخری از خود به یادگار گذاشته اند که باید برای رسیدن به نقطه مطلوب، تعالی و استمرار یابد.

گرزین گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم ساختارهای اجتماعی مناطق حاشیه نشین، تاکنون تعداد ۱۷ پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق کم برخوردار راه اندازی شده و تا پایان سال هم شاهد افزایش ۳۰ درصدی پایگاه ها در محلات استان خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره دغدغه دین و دنیای مردم را داشته است و امروز هم، همه توان و تلاش روحانیت و مبلغان دینی انقلابی نشر و گسترش ارزش های الهی و دفاع تمام قد از معارف اهل بیت (ع) در راستای تحقق جامعه اسلامی و استقرار تمدن نوین اسلامی در گستره جهانی است.

وی اضافه کرد: روحانیونی که با عنوان امام در پایگاه های فرهنگی اجتماعی فعالیت خواهند کرد، از طریق مصاحبه پذیرش خواهند شد و جوان گرایی، انقلابی گری و نخبگی شاخصه جذب آنها خواهد بود.

کد خبر 5266835

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر عید غدیر خم گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام شیوع کرونا واکسیناسیون خشکسالی مجلس شورای اسلامی پایگاه های فرهنگی اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی فرهنگی اجتماعی حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان

فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است. 

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی