Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس صبح امروز (سه‌شنبه 5 مرداد) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس، با تأکید بر اینکه حکمرانی آب مشکل بزرگ کشور است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تذاکرات و نطق‌های خود اذعان دارند که حکمرانی آب در کشور غلط و اشتباه بوده و همه از این وضعیت ناراضی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سوءمدیریت و به تعویق انداختن اقدامات لازم، وضعیت امروز را رقم زده است و با مدیریت‌های جزیره‌ای بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو نمی‌توان مسائل را حل و فصل کرد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اکنون در فلات مرکزی ایران مسئله تراژدی منابع مشترک ایجاد شده و به عبارتی همه ذینفعان تا جایی که توانسته از آن استفاده کرده و این سرمایه مشترک در حال نابودی است. 

طغیانی ضمن تأکید بر اینکه حکمرانی آب مهمترین مسئله پیش‌روی دولت جدید است، اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله دولت آقای رئیسی با برنامه و شجاعت در اقدام در مورد حکمرانی آب تعیین تکلیف کند. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: ما یک خواسته داریم و خواسته ما احیای جریان دائمی آب در زاینده‌رود است و علی‌رغم قول‌هایی که آقای روحانی در زمان انتخابات داده بود هیچ‌وقت این اتفاق محقق نشد، اما امیدواریم در دولت آقای رئیسی بحث شفافیت در برداشت و مدل مدیریت مشارکتی و مردمی همه ذینفعان با حکمرانی در فلات مرکزی را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب رئیسی کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگان مجلس حکمرانی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت