Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از پرداخت فاز اول معوقات کارکنان از مانده سنواتی سال گذشته به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ابوالفضل فتحی زاده گفت: ماهانه مبلغ ۶۹۷ میلیارد ریال حقوق و مزایا پرداخت می‌شود که از این میزان نزدیک به ۶۰۸ میلیارد ریال به حقوق اعضای غیر هیأت علمی و ۸۸ میلیارد ریال به اعضای هیأت علمی تخصیص می‌یابد که با مجموع اعتبارات رفاهیات، اضافه کار و ذخیره مرخصی و… و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ سالانه ۸۷ درصد از بودجه دانشگاه را به خود اختصاص می‌دهد.

فتحی زاده با ذکر اینکه پرداخت بیش از ۱،۱۵۰ میلیارد ریال از معوقات کارکنان از مانده سنواتی سال گذشته و درآمد اختصاصی دانشگاه است، از پرداخت فاز اول آن به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از مانده سنواتی سال ۱۳۹۹ در روز‌های آتی خبر داد و گفت: برای تأمین باقیمانده این مطالبات به همراهی سازمان برنامه و بودجه کشور در آزاد سازی درآمد‌های اختصاصی دانشگاه نیازمندیم.

مدیرکل امور مالی دانشگاه همچنین محل تأمین افزایش ۳۰ درصدی فوق العاده تمام وقت اعضای هیأت علمی جز دوم بند واو تبصره بودجه است که در صورت تأیید مراجع ذیصلاح تقریباً به اعتبار ماهانه کمتر از ۳۰ میلیارد ریال نیازمند است و برای اعمال فوق العاده ویژه پس از تقاضای متقاضیان و کسب شرایط لازم احکام نامبردگان صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای معوقات اختصاص بودجه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین و مدرسه مطالعات دیالوگ باشگاه اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» نوشته سید محمدهادی گرامی برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر مؤلف اثر، سید محمد هادی گرامی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مهدی فدایی مهربانی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و احمد بستانی، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی حضور دارند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6083717 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام