Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با رقابت ۲۶ هزار و ۸۵۷ داوطلب همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۶ شهرستان و ۱۲ حوزه امتحانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با رقابت ۲۶ هزار و ۸۵۷ داوطلب همزمان با سراسر کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۶ شهرستان و ۱۲ حوزه امتحانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آزمون با حضور ۲۶ هزار و ۸۵۷ داوطلب از استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که از این تعداد شامل ۱۳ هزار و ۶۲۰ نفر مرد و ۱۳ هزار و ۲۳۷ نفر زن هستند.

از مجموع داوطلبین استان، تعداد ۴۹ درصد را دختران و ۵۱ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

بر پایه همین گزارش، کل داوطلبان شهر تبریز نیز ۱۸ هزارو ۱۱۲ نفر اعلام شده که از این تعداد حدوداً ۵۱ درصد را دختران و ۴۹ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

یادآور می‌شود: این آزمون در استان آذربایجان شرقی در ۷ شهر (اسکو- اهر- بناب- تبریز- مراغه- مرند- میانه) و در ۱۲ حوزه امتحانی استان برگزار می‌شود و در شهر تبریز ۵ حوزه دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، دانشگاه پیام نور و مدارس آموزش و پرورش تبریز به عنوان حوزه‌های امتحانی داوطلبان در نظر گرفته شده اند.

لازم به ذکر است؛ آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ۶، پنجشنبه ۷ و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور 1400 آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم سازمان سنجش استان آذربایجان شرقی آزمون کارشناسی برگزار می شود ۲۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز از افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در این شهرستان خبر داد. 

یونس فاتح عصر امروز یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم، طبق تصویب هیئت وزیران، روستاهای لاهیجان و اسفهلان با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند و امروز شاهد تاسیس شهرداری در این دو شهر هستیم. 

وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهرهای لاهیجان و اسفهلان فراهم شود. 

وی همچنین اذعان کرد: با وجود اهمیت ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر، از سوی معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی قول مساعد برای تهیه این خودروها صورت گرفته است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آذربایجان‌شرقی، وی احکام سرپرستی شهرداری‌ها را به امیرحسین ایمانی سرپرست شهرداری اسفهلان و محمد میرزایی سرپرست شهرداری لاهیجان تقدیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز