Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:35:48 GMT

خسارت طوفان به شبکه توزیع برق در لامرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۵۳۳

خسارت طوفان به شبکه توزیع برق در لامرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رستمی مدیر برق شهرستان لامرد گفت: بر آورد اولیه خسارت طوفان و بارندگی‌های پراکنده چند روز اخیر به شبکه توزیع برق لامرد بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده است.

او بیان کرد: شکستگی ۶۱ اصله پایه، ۲ دستگاه ترانس، و ۳۰ کیلومتر شبکه برق از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق  شهرستان لامرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی تصریح کرد: با تلاش نیرو‌های عملیاتی توزیع برق  شهرستان لامرد بخش اعظمی از شبکه‌های آسیب دیده اصلاح و  ساخته شده که شبکه توزیع برق لامرد در شرایط پایداری به سر می‌برد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خسارت طوفان شبکه توزیع برق شبکه توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: بیشترین خسارت به تاسیسات برق شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، بشاگرد و جزیره قشم وارد شد.

بیشتر بخوانید: بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته

محمد کریمی افزود: با استقرار ۸۹ گروه عملیاتی در استان، هرس۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه، اصلاح ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه و رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور، برق مشترکان در سراسر استان به حالت پایدار بازگشت.

وی افزود: در این بارندگی در مجموع ۶۲۸ پایه فشار متوسط و ضعیف، ۴۷ دستگاه ترانسفورماتور در ظرفیت‌های مختلف و ۳۶ کیلومتر شبکه در مجموع به ارزش۸۵۰ میلیارد ریال خسارت دید که بخش عمده آنها تاکنون اصلاح و مشترکان برقدار شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان