Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در هفته گذشته در مجموع یک هزار و ۳۳۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار کردستان انجام شده است افزود: ۵۵ مورد تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد و در این رابطه ۴۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دره وزمی گفت: بیشتر این تخلفات شامل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع ۸۷۷ میلیون و ۷۵۱ هزار ۷۵۰ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

او افزود: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۹۲ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۶ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و مواردی از این دست، واحد‌های مختلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخلفات صنفی صنعت و معدن معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبرداد.

مهدی صفوی افزود : طی بازه زمانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره‌برداری صادره در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی، صنایع معدنی و غیره می‌باشند، اضافه کرد: رقم سرمایه‌گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه‌گذاری در هر یک از واحدهای بهره‌برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال‌شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمراز واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر
  • ۲هزار پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • شناسایی ۱۰۰ میلیون تن ذخایر معدنی جدید در هرمزگان