Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت قالب بتن و قیمت جک سقفی در شرکت های مختلف در زمان های یکسان متفاوت است دلیل این موضوع را در قالب یک مقاله کامل برای شما بررسی میکنیم که در انتخاب شرکت مناسب برای تهیه انواع قالب بتن و جک سقفی بتوانید معیار سنجشی در دست داشته باشید .

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، قیمت قالب بتن و قیمت جک سقفی در شرکت های مختلف در زمان های یکسان متفاوت است دلیل این موضوع را در قالب یک مقاله کامل برای شما بررسی میکنیم که در انتخاب شرکت مناسب برای تهیه انواع قالب بتن و جک سقفی بتوانید معیار سنجشی در دست داشته باشید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت تفاوت قیمت قالب بتن فلزی :

بیشترین سوالی که طی تماس های تلفنی گرفته شده از ما پرسیده می شود این سوال است که چرا قیمت قالب بتن  و همچنین قیمت جک سقفی همه کارخانه های تولید کننده برابر نیست ، این موضوع علت های مختلفی دارد که باهم بررسی میکنیم

علت اولمی تواند این باشد که از چه ورقی برای تولید قالب بتن استفاده می شود در بازار ورق های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد که اختلاف قیمت در خود ورق بعضی مواقع در هر کیلوگرم تا ۷۰۰ تومان هم می رسد ، بهترین و با کیفیت ترین ورق برای تولید قالب بتن ورق فولاد مبارکه می باشد ، در مواقعی میبینیم که دو تا شرکت تولید کننده از ورق فولاد مبارکه استفاده می کنند ولی باز هم قیمت قالب آنها برابر نیست این هم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه بررسی میکنیم علت دوم :  کیفیت قالب ها و نیروهای ماهر شرکت می تواند باشد دستمزدی که پرسنل و کارگران ماهر دریافت می کنند نسبت به کارگران معمولی بیشتر است ، با پرسنل ماهر محصول نهایی کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت. علت سوم : می تواند کنترل هزینه ها باشد شاید شرکتی توانایی این را دارد در حالی که از نیروهای ماهر استفاده می کند هزینه های سربار و اضافی خود را کنترل کند یا با همان هزینه ها تولید خود را افزایش دهد در نتیجه قیمت تمام شده محصول خود را پایین نگه می دارد. این شرکت می تواند در حالی که قالب با کیفیتی تولید می کند با قیمت مناسبی هم به فروش می رساند. علت بعدی :  می تواند استراتژی مجموعه باشد به عنوان مثال استراتژی مجموعه ای تولید و فروش بالا با سود کم است ولی استرتژی مجموعه دیگر تولید کم با سود بیشتر باشد. علت های دیگری نیز می تواند داشته باشد شاید شرکتی به سود با x تومان راضی باشد ولی شرکتی به سود xxx تومان هم راضی نباشد دلایلی که مهم بودند رو خدمتتان عرض کردیم امیدوارم کمک کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید ما هم در مجموعه صباغی تمام تلاش خود را می کنیم قالب بتن با کیفیت و قیمت مناسب خدمت مشتریانمان ارئه دهیم .

قیمت قالب بتن امروز

وقتی از قیمت قالب بتن صحبت می شود انواع قالب بتن و سایزها و وزن های آنها نیز مورد بحث است قیمت امروز قالب فلزی بتن بستگی به عواملی مثل مدل قالب و وزن قالب تولید شده دارد.

. قیمت قالب بتن خاص قیمت قالب بتن مدولار قیمت قالب بتن مدور قیمت تخته قالب بندی

قالب بتن صباغی با داشتن کارگاه های مجهز می تواند هر نوع و مدل در سایز بندی های مختلف و یا مناسب با پروژه شما اقدام به تولید قالب های خاص منظوره بکند.

قیمت قالب بتن خاص بستگی به عوامل مشخصی که در بالا به آنها اشاره کردیم دارد.

قیمت قالب فلزی سایز بندی ها :

قیمت قالب n*۱۰۰ قیمت قالب n*۱۵۰ قیمت قالب n*۲۰۰

نحوه سفارش قالب فلزی بتن در مجموعه صباغی به صورت تلفنی بوده و شما می توانید با تماس با کارشناسان هم مشاوره انتخاب نوع قالب مناسب با پروژه خود و قیمت تمامی محصولات را بپرسید و سفارش خود را ثبت کرده و پیش فاکتور محصول انتخابی برای شما ارسال می شود.

قیمت قالب فلزی مدولار

بسیار پر واضح است که قیمت این محصولات از قیمت روز آهن و مجموعه ای از عوامل موثر بر آن تبعیت می کند. اما کارشناسان ما در بخش فروش به صورت روزانه اقدام به ارائه قیمت انواع قالب بتن فلزی غیر فلزی و… می نمایند.

 

قالب بتن مدولار برای اجرای بتن ریزی در بخش های فونداسیون، دیوار، ستون تیر و دال ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب ها به سادگی و تنها با استفاده از گوه، پین و دیگر اتصالات به یکدیگر متصل می شوند. این نوع قالب را در صورت نگهداری به شیوه های درست از این محصول می توانید به دفعات استفاده کنید.

قیمت قالب دست دوم (کارکرده)‌:

قالب های دست دوم صباغی دارای کیفیت بسیار مطلوبی قرار دارند به دلیل وجود کارگاه های تعمیر و تجهیزات صباغی این امکان فراهم شده که قالب های دست دوم و کارکرده تعمیر و بازسازی شده و با قیمت مطلوب وارد بازار ایران عزیزمان و کشور های همسایه گردد.

نحوه قیمت گذاری قالب بتن

قیمت قالب بتن نو به عواملی همچون قیمت مواد اولیه ، دستمزد پرسنل و هزینه های جانبی بستگی دارد با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد و هر روز در حال تغییر و نوسان بازار هستیم امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد لطفا برای اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در پایین مقاله تماس بگیرید..

قالب فلزی بتن در دو نوع لبه خم و تمسه ای ( جوشی ) تولید می گردد، قالب بتن های تسمه ای در دو نوع لبه ۵ سانتی و لبه ۶ سانتی تولید می گردد.

قیمت قالب لبه خم از قالب تسمه ای گران تر است به این دلیل که قالب بتن لبه خم هزینه تولید بیشتری دارد و وزن کمتری نسبت به قالب تسمه ای دارد.

کیفیت ورق قالب بتن تاثیر گذار در قیمت قالب ها

برای تولید قالب فلزی معمولا از ورق کارخانه فولاد مبارکه استفاده می شود که کیفیت این ورق نسبت به ورق کارخانه های دیگر خیلی بهتر و مناسب برای تولید و ساخت قالب بتن است.

با توجه به اینکه ورق اصلی ترین مواد اولیه قالب فلزی بتن است به این نتیجه میرسیم که هر چقدر کیفیت ورق استفاده شده بهتر باشد محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود. از دیگر عواملی که در کیفیت قالب فلزی بتن تاثیر دارد

 جوش قالب بتن است جوش کاری معمولی در اثر ضربه میشکند و به همین دلیل بعضی از پیمانکاران ترجیح می دهند قالب های لبه خم خریداری کنند بهترین روش برای جوشکاری و جلوگیری از شکستن جوش ها استفاده از جوشکاری co2 است این نوع جوش میزان شکنندگی جوش را در حد خیلی خیلی زیاد پایین می آورد.

برای مقایسه این دو مدل جوشکاری این جمله را بیان میکنیم که خال جوش co2 خیلی بهتر از جوش جوشکاری شده با دستگاه جوش معمولی است. تمامی قالب فلزی بتن هایی که از شرکت قالب بتن صباغی خریداری میکنید تولید شده با ورق فولاد مبارکه و جوشکاری شده با جوش co2 می باشد

تفاوت قیمت جک سقفی در شرکت های مختلف :

قیمت قالب و جک ساختمانی

قیمت جک سقفی با توجه به  مرغوبیت و مصالحی که  در ساخت آن استفاده می شود متفاوت است . از طرفی ضخامت ،قطر و همچنین وزن جک ساختمانی می تواند در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار باشد

با توجه به اینکه جک ساختمان(جک اسکلت بتنی)  از اتصالات فلزی و فولادی ساخته می شود قیمت آن مستقیما به قیمت این فلزات بستگی  دارد.

 از آنجایی که در بازار نوسانات  وجود دارد ثبات مشخصی در قیمت  آن ها وجود ندارد بنابراین شما می توانید  برای استعلام  قیمت جک صلیبی ،قیمت  جک فلزی ساختمان،قیمت جک آرماتور بندی و قیمت جک سقفی عراقی به سایت رسمی Galebbeton.com مراجعه نمایید و یا از پایین همین مقاله با شماره تماس های مرتبط تماس حاصل فرمایید .

سیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها از جک ساختمانی دست دوم استفاده می کنند.قیمت جک ساختمانی نو به مراتب بیشتر از قیمت جک دست دوم است .

قالب بتن صباغی تولید کننده معتبر قالب بتن و جک سقفی با ۱۰ سال سابقه :

 

برای سفارش انواع تولیدات مجموعه صباغی از شماره تماس های زیر اقدام کنید

اطلاعات تماس : ۲۲ – ۳۲۸۶۸۳۲۰ – ۰۴۱ تلفکس : ۳۲۸۶۳۴۱۲ – ۰۴۱ همراه : ۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

و یا سایت اینترنتی www.Galebbeton.com    اقدام نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت بتن مصالح ساختمانی ساخت و ساز شرکت های مختلف انواع قالب بتن قیمت قالب بتن قالب فلزی بتن فولاد مبارکه بررسی میکنیم برای تولید قالب بتن هزینه ها دست دوم قالب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد

آقای حمید رواسی کاشانی، فعال اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد کلان خبرگزاری صدا و سیما، گفت: قبل از هر چیزی باید به این درک برسیم که جهش تولید به چه معناست و آیا رونق هر تولیدی منجر به جهش تولید و در نهایت، رشد اقتصادی می شود؟ به نظر بنده اینطور نیست و معتقدم باید بر اساس نیاز بازارهای بین المللی و نیاز جامعه جهانی به صنایع و تولیدات بها داده شود و تولید آن ها گسترش یابد.

این کارآفرین با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، دولت‌ها تنها با چند صنعت به روش سنتی قصد داشتند که اقتصاد را رشد دهند، گفت: نفت و گاز و تولیدات مانند قالی و مشتقات آن، به تنهایی نمی‌تواند اقتصاد کشور را رشد دهد. رشدی که اقتصاد ایران به آن نیاز دارد باید در شاخه‌های مختلفی از فعالیت اقتصادی باشد. در دنیا گردش مالی صنعت فرش ۲ میلیارد دلار است، اما اگر بتوانیم وارد صنعت نیمه هادی‌ها شویم این صنعت در دنیا گردش مالی ۸ تریلیون دلاری را تجربه کرده است.  

آقای وارسی کاشانی ادامه داد: نیمه هادی ها یا همان ریز تراشه هایی که به عنوان سخت افزارها استفاده می شوند، به علت اهمیت بالایشان به موضوع جنگ اقتصادی بین آمریکا و چین تبدیل شده است. اما در ایران هنوز به این موضوع توجهی نشده است. مسئولان دولتی باید علاوه بر حمایت تولید سیمان، فولاد و نفت و گاز به سمت حمایت از این نوع صنایع نیز بروند. ساخت کارگاه های کوچک برای این تولید کنندگان منجر می شود تا هر کدام از این ها برای کشور درآمد زایی کرده و خود نیز شاغل شوند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این کارآفرین با اشاره به یک تجربه موفق مشارکت مردمی در ایران گفت: ۸ سال دفاع مقدس را می‌توان به عنوان یک بسیج همگانی در نظر گرفت که سراسر کشور درگیر آن شدند. هر کس با حرفه خود و هر فرد با توانایی خود وارد میدان شد. مردم خود دسته بندی و خود وارد عملیات و میدان شدند. ما اگر بتوانیم تجربه این ۸ سال را برای اقتصاد هم اجرا کنیم، قطعا توانمندی‌های زیادی رونمایی می‌شود. چرا که در کشور استعداد بخش خصوصی از توانایی‌های گروه‌های دولتی بسیار بیشتر است.

او ادامه داد: کشورهایی مانند چین که دارای منابعی مانند نفت و گاز نیستند برای پیشرفت کشور به استعدادهای مردمی رجوع کرده اند تا بتوانند با بهره گیری از آن جمعیت، با کسب و کارهای خرد تا کلان اقتصاد را به پیش ببرند. 

آقای وارسی کاشانی با انتقاد به تداوم خام فروشی ها در کشور، گفت: به جای اینکه سیمان یا فولاد یا هر ماده صنعتی را برای صادرات تولید کنیم، باید با آن ها کارخنجات تولیدی ساخت و خط تولید اقلامی که در اقتصاد جهانی بازارهای خوبی دارند را گسترش دهیم. قطعا در این مورد سوددهی بیشتر و بازدهی اقتصادی بالاتری وجود خواهد داشت. نباید نقدینگی ها در بانک های کشور منجمد شوند و یکی از ابزارهای لازم برای حرکت نقدینگی به سمت تولید، جذابیت این بخش و حمایت های به موقع دولت هاست.

او ادامه داد:  باید نقدینگی به تولیدات خرد و کلان در حوزه های مختلف اقتصادی پرداخت شود. همچنین برخی از واردات در دولت ها جلوی تولیدات و افزایش کیفیت تولیدات داخلی را گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


###

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود