Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به رونمایی از سایت جدید این نهاد، گفت: در این سایت مردم می‌توانند با ائمه جمعه سراسر کشور ارتباط برقرار و اطلاعات خود را در آن وارد کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی نوری در مراسم رونمایی از سایت، شبکه‌های اجتماعی و محصولات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: در ۸۹۱ نقطه کشور از حضور ائمه جمعه برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در هفته نماز جمعه رونمایی از محصولات بسیاری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: یک محور از رونمایی‌ها مربوط به کتب است که در این محور سه جلد کتاب از بیانات رهبری به صورت ترتیب‌بندی نماز جمعه و هم به شکل پیوست موضوعی گردآوری شده است که در محور زمان‌بندی سه جلد کتاب رونمایی می‌شود.


نوری ادامه داد: دیدارنگار نیز یکی از کتبی است که امروز رونمایی می شود و در آن ۲۲ جلسه دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر انقلاب با گرافیکی مطلوب جمع‌آوری شده است. همچنین کتاب عکس شهدای محراب که حاوی عکس شهدای روحانیت و ائمه جمعه کشور است. کتاب دیگر هم کتاب آثار گرافیکی به همت هنرمندان ایران اسلامی است که امروز رونمایی می‌شود.

 
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: فراخوان شعر نماز جمعه با مرکز موسیقی صداوسیما، رونمایی از قرائت آیه ۹ سوره جمعه با همکاری شبکه قرآن و فراخوان دومین جشنواره شکوه نماز جمعه برای دومین بار از دیگر آثاری است که امروز رونمایی می‌شود.

نوری گفت: امروز بازنگری و بازآرایی خوبی توسط مرکز ارتباطات رسانه صورت گرفته و از سایت نماز جمعه رونمایی می‌شود. در این سایت مردم می‌توانند با ائمه جمعه سراسر کشور ارتباط برقرار و اطلاعات خود را در آن وارد کنند.


وی با بیان اینکه همچنین امروز شاهد آغاز فعالیت شبکه‌های اجتماعی و همچنین سامانه ارتباط مردمی و پیامکی در محور رسانه هستیم، گفت: از این پس مردم می‌توانند به شکل تلفنی و پیامکی پیشنهادات و انتقادات خود را به نماز جمعه منتقل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ائمه جمعه کشور رونمایی می شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماز جمعه این هفته تهران (۱۰ فروردین) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها یک جزء از کلام وحی را قرائت خواهند کرد.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت رسانی به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی (ره)
• شهرداری تهران

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران مطابق هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصان «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند