Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بال‌افکن سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کمک‌های بلاعوض ساخت مسکن برای مددجویانی که شروع به احداث مسکن کنند و پروانه ساخت ارائه دهند، پرداخت می‌شود که تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای خانواده های تک معلول و زنان سرپرست خانوار پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: همچنین خانواده های دارای دو معلول در شهرها تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی نیز تا سقف ٦٠ میلیون تومان کمک های بلاعوض برای ساخت و خرید مسکن دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بال افکن افزود: هزینه تعمیرات با سهمیه ۲۰ میلیون تومان در ماه به واحدهای نیمه تمام و نیازمند تعمیر نیز اختصاص خواهد یافت.

رییس اداره بهزیستی لارستان گفت: کمک هزینه رهن و اجاره نیز به میزان ۲۰ میلیون تومان در ماه تنها به مددجویان سرپرست خانوار تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه سه قطعه زمین در تنگ اسد شهر لار از طرف اداره‌ کل راه و شهرسازی لارستان برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی واگذار شده است، گفت: عملیات ساخت ١٤ واحد مسکونی ویژه خانوارهای ۲عضو معلول  در یکی از این قطعات به زودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد : ظرف پنج سال گذشته تعداد ٣٤ واحد مسکونی روستایی ویژه خانواده های۲معلولی و با کمک بلاعوض  ۱۸۰ میلیون ریال احداث شده است.

بال افکن همچنین با اشاره به تکمیل ٢٦ واحد مسکونی  برای خانواده‌ های ۲ معلول شهری در قالب کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومان به هر خانوار نیز گفت: تعداد ٢١  واحد نیمه تمام که عملیات احداث آنها متوقف و در مرحله اجرای سقف بود نیز با برآورد هزینه ۲۱۰ میلیون تومان  به صورت بلاعوض  به مددجویان  پرداخت و به مرحله واگذاری رسید.

وی یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی بویژه معلولان را اجرای طرح های تشویقی دانست و افزود: توانمندسازی مددجویان یکی از رویکردها و راهبردهای مهم سازمان بهزیستی است.

برچسب‌ها محرومیت لارستان مسکن سازمان بهزیستی کشور فارس معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرومیت لارستان مسکن محرومیت لارستان مسکن سازمان بهزیستی کشور فارس معلولان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش کرچمبوی بویین میاندشت در آغاز ساخت این خانه عالم گفت:خانه عالم روستای کرچ در زمینی به مساحت ۱۲۶وزیربنای ۸۵ تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
حسن بهارلو افزود:زمین بنا را بنیاد مسکن رایگان واگذار کرده وبرای ساخت آن ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مرحله نخست ۳میلیارد ریال آن تامین شده است.
روستای کرچ در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۲۰ کیلومتری شمال غرب بویین میاندشت ودر بخش کرچمبوی شمالی واقع شده است وبیش از ۳۶۰ نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد