Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - کمیسیون اروپایی و مقامات حمایت از مصرف کننده اتحادیه اروپا به گوگل دو ماه برای بهبود شیوه ارائه نتایج جست و جو برای پروازها و هتلها و توضیح نحوه رنکینگ آنها مهلت دادند در غیر این صورت با مجازات روبرو خواهد شد.

محبوب‌ترین موتور جست و جوی اینترنت جهان مدتهاست با تفحص مقامات ضد انحصارطلبی و گروههای حامی حقوق مصرف کننده در سراسر جهان بر سر شیوه های کسب و کار خود روبرو بوده که در بعضی از موارد به وضع جریمه های سنگین منتهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین اعتراض به گوگل مربوط به قیمتها در خدمات گوگل فلایتس و گوگل هتلز است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کمیسیون اروپا و دیده بان‌های مصرف کننده ملی که در راس آنها رگولاتور هلند و ریاست عمومی بازرسی اقتصادی بلژیک قرار داشتند، در بیانیه مشترکی اعلام کردند قیمتهای خدمات مربوط باید شامل هزینه ها یا مالیاتها باشد تا از پیش قابل محاسبه باشد و در عین حال، قیمتهای رفرنس که برای محاسبه تخفیفهای داده شده استفاده می شوند باید به شکل واضحی قابل تشخیص باشند.

دیدیه ریندرز، کمیسیونر دادگستری اتحادیه اروپا اظهار کرد: مصرف کنندگان اتحادیه اروپا نباید در هنگام استفاده از موتورهای جست و جو برای برنامه ریزی تعطیلاتشان گمراه شوند. باید به مصرف کنندگان قدرت دهیم تا بتوانند انتخاب خودشان را بر مبنای اطلاعات شفاف و بی طرفانه انجام دهند.

سازمانهای دیده بان مصرف کننده اروپایی هم به گوگل اعلام کردند باید شرایط استاندارد گوگل استور را تغییر دهد زیرا بعضی از موارد نشان داده که فروشندگان حق بیشتری نسبت به مصرف کنندگان داشته اند.

اگر پیشنهادهای گوگل کافی نباشند، نهادهای اروپایی درباره این موضوع مذاکرات بیشتری با گوگل خواهند داشت و ممکن است این شرکت را جریمه کنند.

بر اساس گزارش رویترز، گوگل در بیانیه ای از گفت و گو استقبال و اعلام کرد با سازمانهای حامی حقوق مصرف کننده و کمیسیون اروپا برای انجام بهبودهایی که به نفع کاربران خواهند بود و شفافیت بیشتری فراهم می کنند، همکاری می کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل موتور جست و جو مصرف کنندگان مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف نان کامل در حفظ سلامتی تاثیرگذار است

ایسنا/خراسان شمالی مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف نان کامل در حفظ سلامتی و جلوگیری از مرگ زودهنگام تاثیر به‌سزایی دارد.

نسرین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به مزایای استفاده از نان کامل اشاره و اظهار کرد: طبق گزارش بار بیماری‌ها، در سال ۲۰۱۹ در ایران مصرف کم غلات کامل، اصلی‌ترین عامل خطر رژیم غذایی در مرگ زودهنگام بوده است. بنابراین استفاده از نان کامل می‌تواند به بهبود سلامت کمک کند.

وی با یادآوری اینکه یک دانه گندم از سه قسمت سبوس، آندوسپرم و جوانه تشکیل شده است، بیان کرد: نان کامل از آرد کامل تهیه می‌شود که این آرد حاوی پوسته و لایه‌های خارجی دانه گندم است که شامل فیبر، مواد مغذی و مواد ضداکسیدان است.

وی با اشاره به اینکه مصرف نان حاوی آرد کامل ضمن کمک به تامین نیاز روزانه افراد به فیبر باعث بهبود خون‌رسانی، کنترل قند خون و حفظ سلامت دستگاه گوارش می‌شود، گفت: مصرف نانی که با آرد سفید تهیه می‌شود خطر اضافه وزن و چاقی، بیماری‌های غیر واگیردار به‌ویژه دیابت، چربی خون بالا و بیماری‌های قلبی، عروقی و سرطان‌ها را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: مصرف غلات کامل، ارتباط مستقیمی با کاهش میزان بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی عروقی، برخی بیماری‌های سرطان و دیابت دارد.

علیزاده گفت: نان کامل حاوی ویتامین‌های گروه ب مانند تیامین، ریبوفلاوین و نیاسین است که برای سلامت مغز و عملکرد بهتر آن مفید هستند.

وی با بیان اینکه آرد کامل با استفاده از تمام قسمت‌های دانه گندم تهیه می‌شود و به همین دلیل نان تهیه‌شده از این نوع آرد از نظر تغذیه‌ای ارزشمندتر است، افزود: نان کامل از آردی تهیه می‌شود که هر سه بخش دانه گندم (سبوس، جنین، آندوسپرم) در آن حفظ می‌شود و چنین نانی، پروتئین، کلسیم، آهن و ویتامین بالایی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قند خون و التهاب از مزایای مصرف روزانه زنجبیل
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان
  • چرا سیب بهترین انتخاب برای سلامتی است؟
  • مصرف نان کامل در حفظ سلامتی تاثیرگذار است
  • عوارض خطرناک استفاده زیاد از استامینوفن