Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی که امروز با حضور مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)  کشور در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، هزار و ۴۵۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی  (ره) در استان کرمان اهدا شد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم با قدردانی از اقدامات زیبا و همدلانه‌ای که انجام شده است، گفت: مردم ما هم متاثر از این کمک‌ها و در کنار نهاد‌های دولتی تاکنون اقدامات خوبی را برای حمایت از نیازمندان انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: همه حوادثی که تاکنون رخ داده رزمایشی بوده است تا از این محل بتوانیم لیاقت و توفیق خدمت را پیدا کنیم و در این مسیر حقیقتاً تاکنون اقداماتی ماندگار و حمایت‌های خوبی صورت گرفته است.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هم در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تا امروز، ۹۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع شده است و امروز هم در آستانه عید ولایت، هزار و ۴۵۵ سری جهیزیه توزیع می شود. 

او افزود: هر سری جهیزیه، شامل ۱۵ قلم کالای اساسی هست  و قرار است در این ایام بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  توزیع شود.

حجت الاسلام حسن  علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با اشاره به اینکه هر جا که میدان کمک باشد، کمیته امداد حضور فعالی دارد و امداد آن ها از جنس کمک و مساعدت است، گفت: توزیع ثروت در استان ما به خوبی صورت نگرفته و بنابه این شرایط خاص و مشکلات استان بایستی توجه ویژه‌ای به این استان شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای جهیزیه کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان