Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از احداث ۵۷ بوستان در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار شهری، طی چهار سال اخیر و با مساحتی بیش از ۸۷ هکتار خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: توسعه فضای سبز طی سال های اخیر، یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری در کلانشهر مشهد بوده است؛ به گونه‌ای که تنها طی چهار سال اخیر با وجود رشد و توسعه شهر و جمعیت آن، سرانه فضای سبز شهری به ازای هر شهروند مشهدی بیش از ۴ متر مربع افزایش داشته و هم اکنون این عدد به ۱۸/۵۸ متر مربع به ازای هر شهروند رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اصلی ترین دغدغه ها در زمینه توسعه فضای سبز، توسعه متوازن آن در تمام نقاط شهر بوده که در این راستا طی ۴ سال گذشته ۵۷ بوستان با مساحت بیش از ۸۷ هکتار در مناطق کم برخوردار احداث شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز،   ۱۱ بوستان در مناطق حاشیه شهر مشهد در حال احداث است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۰۰ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و با بهره‌برداری از آنها، حدود ۶ هکتار دیگر به فضای سبز مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر مشهد افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه بوستان ۷۳ هکتاری کشاورزی شهری مهندس شهرستانی به عنوان یکی از پروژه های کلان فضای سبز در حاشیه شهر مشهد و در محدوده شهرک شهید رجایی در حال اجراست و پیش بینی می شود فاز اول آن به مساحت حدود ۳۰ هکتار در سال جاری آماده بهره برداری شود.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد فضای سبز مناطق کم برخوردار حاشیه شهر فضای سبز شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود