Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:28:04 GMT

چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز در لرستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۹۳۶

چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز در لرستان ایجاد شد

به گزارش ایرنا کرم گودرزی روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: از تعداد مشترکان جدید چهار هزار و ۳۹۶ مورد خانگی، ۲۷۵ مشترک تجاری و ۳۹ واحد صنعتی هستند.

وی بیان کرد: همچنین ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در این استان تا پایان شهریور ماه امسال گازرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی در این استان ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد می‌باشد.

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: همچنین یکهزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه‌ داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود. 

گودرزی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یکهزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است.

برچسب‌ها گاز رسانی گاز لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی گاز لرستان گاز رسانی گاز لرستان گازرسانی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۲.۵ واحد به درآمد دامداری و مرغداری در لرستان با کاهش هر واحد هزینه تغذیه دام افزوده می‌شود که براساس این راهبرد حدود ۶۰۰ هزار تن انواع نهاده ی دامی مانند جو، ذرت، کنجاله سویا و سبوس بین دامداران و مرغداران به‌صورت نقد و مدت‌دار در سال ۱۴۰۲ توزیع شده‌ است. 
صادق اسداللهی  با بیان اینکه تغذیه ی دام ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه‌های جاری واحد‌های دام و طیور را تشکیل می‌دهد، افزود: یکی از اهداف معاونت بهبود تولیدات دامی توزیع گسترده ی نهاده‌های یارانه ی دامی است.
وی گفت:۵۲ هزار تن جو با کمک پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان به‌صورت مدت‌دار چهار و شش ماهه بین بهره‌برداران توزیع شده‌ است.
اسداللهی افزود: همچنین دو هزار تن دان آماده برای حمایت از تولید مرغ در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ به‌صورت دوسوم نسیه و یک‌سوم نقد بین مرغداران توزیع لرستان شده‌است.
وی با اشاره به توزیع ۵۴ هزار تن کنستانتره با استفاده از نهاده‌های یارانه‌ای بین دامداران لرستان گفت با برنامه ریزی مناسب تولید و توزیع نهاده‌های دامی را امسال هم ادامه  خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • تعمیرات دوره‌ای واحد شماره چهار بخار نیروگاه بندرعباس به پایان رسید
  • توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان