Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:46:10 GMT

ضربه وزارت اطلاعات ایران به موساد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۹۵۶

ضربه وزارت اطلاعات ایران به موساد

بر اساس اظهارات مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، نقشه تروریست‌های موساد برای خرابکاری و به آشوب کشیدن ایران نقش برآب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات؛ مدیرکل ضد جاسوسی این وزارتخانه اعلام کرد: با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرزها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری وترور بهره برداری کنند؛ تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به علم آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد.
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: این تسلیحات شامل کلت کمری، نارنجک، وینچستر، کلاش و فشنگ جنگی می‌شود که برخی از آن‌ها همچون وینچستر و نارنجک برای به آشوب کشیدن اعتراضات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی افزود: وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری همیشگی آحاد مردم به ویژه هموطنان ساکن در استان‌های غربی کشور در مواجهه با دشمنان ایران اسلامی، از همه اقشار مردم خواست تا درباره پیشنهادهای مشکوک به ویژه در فضای مجازی و درخواست انجام برخی اقدامات در قبال دریافت مبالغ خارج از عرف، با هوشیاری و آگاهی بیشتر عمل کنند و مراتب را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت اطلاعات موساد وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق

وزیر اطلاعات درباره عملیات وعده صادق پیامی صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات درباره عملیات وعده صادق پیامی به شرح ذیل صادر کرد،

بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لأوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ ﴿سوره حشر آیه٢﴾

عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) مزین و در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ی خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ی انقلاب مقدس اسلامی و نام امام خمینی‌(رضوان الله تعالی علیه) و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدّظّله العالی) رهبر حکیم انقلاب و ملّت مقتدر ایران اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

عملیات سنگین، متهورانه، ترکیبی و راهبردی "وعده صادق" که توسط جان بر کفان دریا دل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با همکاری تنگاتنگ دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ نه تنها داعیه‏‌ی قدرت نظامی و پرآهنین رژیم حقیر جنایت پیشه‌‏ی کودک‏‌کش را بر باد داد، که هیمنه‏‌ی پرطمطراق مسئولین غربی و حامیان سینه چاک آن رژیم جعلی و موقت را نیز منهدم کرد.

"وعده صادق"، رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود، و بار دیگر ریاکاری و حاکمیت استانداردهای دوگانه‏ در باشگاه استکبار غربی را برای جهانیان آشکار و پیام اقتدار، استقلال و عزت انقلاب اسلامی و تدبیر و حکمت و قاطعیت رهبر حکیم انقلاب اسلامی و سلحشوری، توانمندی، قاطعیت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و حمایت منسجم، فعال و انقلابی ملّت ایران را فریاد کرد و این همه، صرفاً یک آغاز و طلیعه‏‌ی راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران بود.

این عملیات از طرفی با حمایت بسیاری از ملت‌ها و کشورها مواجه شد که جای قدردانی و سپاس دارد و از طرف دیگر برخی از دولت‌ها از اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی حمایت و یا مساعدت نمودند که این ننگ تا همیشه تاریخ بر پیشانی آنان خواهد ماند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) و جامعه‌ی اطلاعاتی کشور، این افتخار آفرینی تاریخی و سترگ را صمیمانه به فرماندهی معظم کل قوا مدّظّله العالی، ملت عظیم الشان و قدرشناس ایران، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه‏‌ی سرافراز و پرافتخارمقاومت اسلامی، تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان، ستمدیدگان و مظلومان تحت ستم نظام آمریکایی و ایادی آنها و به ویژه، به ملت مقاوم فلسطین و مردم مظلوم و رنجیده‏‌ی غزه تبریک و تهنیت می‌گویند و به روان پاک حضرت امام خمینی(ره) کبیر و شهدای بزرگ راه قدس، به ویژه سردار شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی درود می‌‏فرستیم.
 

سید اسماعیل خطیب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی