Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست بررسی نحوه تداوم طرح مزایده سراسری محدوده‌های معدنی ضمن تقدیر از عملکرد وزارت صمت در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر اقدامات بدون شائبه این وزارتخانه در جریان اجرای این طرح تأکید کرد. به گزارش پول نیوز، سعید عمرانی در این نشست که با حضور وزیر، معاونین و جمعی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای عمل به تکالیف قانونی در اجرای ماده ۱۰ قانون معادن و همچنین بند «ط» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را بدون شائبه عنوان کرد و افزود: در تمامی دوران مسئولیت تلاش نمودیم بیشترین همراهی و همکاری را در راستای ارتقای شاخص‌های تولید کشور با مدیران وزارتخانه برقرار نموده و موانع فعالیت و تلاش آنان را مرتفع سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با اشاره به سلامت، پاک دستی و عملکرد مطلوب وزیر صمت در طول دوران تصدی این مسئولیت خاطرنشان کرد: ضمن تأکید بر عدم ابطال و یا لغو مزایده‌های مربوط به اجرای مزایده سراسری شش هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور، به زودی شاهد تداوم روند اجرای مزایده‌ها پس از انجام برخی هماهنگی‌ها و تعاملات بین دستگاهی در حوزه‌های اجرایی و نظارتی خواهیم بود.

وی نظرات و دیدگاه‌های عنوان شده در این نشست را از سر دلسوزی و دغدغه مندی نسبت به مصالح عمومی کشور دانست و افزود: متاسفانه ردپای برخی فضا‌های سیاسی و افراد در سایه حوزه‌های اقتصادی در ایجاد چالش‌هایی نظیر آنچه که در پیرامون اجرای طرح فعال سازی معادن دیدیم، وجود دارد.

عمرانی در پایان با اشاره به تقطیع صحبت هایش در خصوص اجرای این طرح، تصریح کرد: در نامه اخیر خود به وزیر صمت تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا مانع ایجاد خدشه در عملکرد وزارت صمت در جریان اجرای مزایده سراسری محدوده‌های معدنی در افکار عمومی شویم.    

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مس شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه اجرای مزایده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح

شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

کد خبر 6087345 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد