Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا بلوکات در تهران به دنیا آمده و.لیلا بلوکات بازیگر تلویزیون و سینما ایران است.لیلا بلوکات درشتة کارشناسی تحصیل کرده همچنین. لیلا بلوکات مجرد است. لیلا بلوکات با تعدادی از هنرمندان و بازیگرن به سفر معنوی حج رفته است. در ادامه بیشتر از  لیلا بلوکات بخوانید

لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از خودش با دوستش با تیپی لاکچری منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوگرافی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

حوادث اختصاصی رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لیلا بلوکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کوئنتین تارانتینو کارگردان شناخته شده سینمای جهان سال گذشته اعلام کرد که فیلم سینمایی «منتقد سینما» (The Movie Critic) عنوان آخرین و دهمین فیلم اوست که کارگردانی می‌کند و پس از ساخت این اثر دیگر فیلمی را در مقام کارگردان نخواهد ساخت. 

خبری که خیلی زود در سراسر دنیا منتشر شد و بسیاری از دوستداران سینما منتظر اخبار تکمیلی از این ساخته ویژه بودند. تارانتینو حتی در جشنواره کن سال گذشته نیز اطلاعاتی به صورت قطره‌چکانی از این فیلم داد و همان موقع نیز اعلام کرد که نمی‌تواند اطلاعات زیادی از آن را در اختیار مردم قرار دهد و مخاطبان برای فهمیدن اطلاعات بیشتر راجع به آن، باید منتظر باشید و این فیلم را تماشا کنید.

تنها چیزی که در رابطه با این فیلم از پیش مقرر شده بود حضور برد پیت به عنوان نقش اول (در نقش کلیف بوث) در آن بود. پس از مدتی مشخص شد که پیت در این فیلم بازی نمی‌کند و در آن موقع نام تام کروز به عنوان بازیگر اصلی مطرح شد. اما در نهایت کار با این بازیگر نیز جلو نرفت تا تارانتینو در انتخاب بازیگر اصلی با یک چالش بزرگ مواجه شود.

اما طبق آخرین اخبار این کارگردان به نام هالیوود دیگر به دنبال بازنویسی فیلمنامه و یا بازیابی پروژه نخواهد بود و قرار است پروژه تازه‌ای را به عنوان فیلم پایانی کارنامه هنری اش در مقام کارگردان در دست بگیرد. 

با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها اما هنوز دلیل قطعی عدم ساخت این فیلم سینمایی و عنوان پروژه جدید تارانتینو رسانه‌ای نشده و اطلاعات جدیدی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • نتانیاهو از رویارویی با ایران منافع دارد | تنش و درگیری بزرگ دام اسرائیل است؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • لیلاز: اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد
  • حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود