Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:18:59 GMT

افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در زنجان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۰۷۲

افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در واحد‌های صنعتی راه اندازی شده در۴ ماه گذشته  بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال است که این میزان در مدت مشابه پارسال ۸ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال بود.

او افزود: بیشترین سرمایه گذاری صورت گرفته در این مدت به ترتیب در گروه صنعتی ساخت کاغذ و محصولات کاغذی و تولید توتون و تنباکو و نیز ساخت مواد و محصولات شیمیایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در این مدت ۴۹ واحد صنعتی راه اندازی و به صنایع استان زنجان افزوده شده است که بیشتر واحد‌های راه اندازی شده در حوزه ساخت فلزات اساسی و محصولات غذایی و آشامیدنی است.

فغفوری افزود: با راه اندازی این صنایع در استان زنجان زمینه اشتغال هزار و ۸۵۲ نفر فراهم شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  ادامه داد: پارسال در میزان جذب سرمایه گذاری‌های خارجی در کشور با رقم ۱۶۰ میلیون دلار معادل ۱۸ درصد سرمایه گذاری‌های خارجی محقق شده در کشور، رتبه نخست را در این زمینه کسب کرد و از نظر نرخ رشد سرمایه گذاری‌ها نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن زنجان صادرات کالا سرمایه گذاری استان زنجان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود

مرتضی قدیمی کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ طبق بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، امروز شرایط جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی را برای استان انتظار داریم که گاهی با وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا پیش از ظهر فردا / جمعه/ ادامه دارد، یادآور شد:‌ از بعدازظهر فردا شاهد نفوذ امواج ضعیفی به استان خواهیم بود که منجر به افزایش ناپایداری، پوشش ابر و افزایش نسبی سرعت وزش باد می شود.

قدیمی اظهار داشت: تا روز چهارشنبه هفته بعد این امواج همچنان در استان مستقر خواهد بود و از بعدازظهر جمعه تا چهارشنبه هفته بعد احتمال رگبار باران خفیف و پراکنده و رعد و برق در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی نیز تا روز دوشنبه هفته آینده نوسانات قابل توجهی نداریم، ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی سه سردترین و چورزق با ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند.

قدیمی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۲۲ درجه، ابهر سه و ۲۱ درجه،‌ خرمدره هفت و ۳۰ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار هشت و ۱۵ درجه، سلطانیه یک و ۲۱ درجه و ماهنشان هفت و ۲۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • کشاورزی زنجان و تلاش برای سازگاری با کم آبی
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان