Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@10:46:09 GMT

بوکسور مراکشی حرکت غیرورزشی هالیفیلد را تکرار کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۰۸۹

بوکسور مراکشی حرکت غیرورزشی هالیفیلد را تکرار کرد

به گزارش گاردین، دیوید نیایکا بوکسور نیوزلندی در اولین بازی خود در سنگین وزن بوکس در المپیک در روز سه شنبه با نتیجه ۵-صفر مقابل یونس بالا به برتری رسید.

در این رقابت بوکسور مراکشی با حرکت غیرورزشی در تلاش برای گاز گرفتن گوش ورزشکار نیوزیلندی بود.

این حرکت معروف در بوکس همگام را به یاد دیدار جنجالی هالیفیلد و مایک تایسون می‌اندازد که باعث شد هالیفیلد به خاطر این حرکت بازنده اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالا ۲۲ ساله خونسردی خود را از دست داد و سعی کرد گوش حریف خود را در راند سوم گاز بگیرد اماحریف نیوزیلندی موفق شد به موقع بیرون بیاید. این مبارزه ادامه یافت و نیایکا بوکسور نیوزیلندی که یکی از پرچمداران نیوزیلند در مراسم افتتاحیه بازی‌ها بود، ۵-صفر پیروزی را ثبت کرد تا به یک چهارم نهایی راه یابد و در این مرحله مقابل حریفی از بلاروس قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوکس المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با ملخ مراکشی در بستر تالاب پریشان

حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به آمادگی این مدیریت برای مقابله با ملخ‌های مراکشی اظهر کرد: نخستین دستجات از این ملخ‌ها روز ۲۳ اسفندماه به صورت دسته جات پوره در بستر تالاب پریشان مشاهده و عملیات مبارزه و کانون کوبی با این آفت خطرناک سریعا آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

او افزود: با توجه به اینکه ملخ مراکشی یکی از ملخ‌های خسارت زا در جهان است در درجه اول آفت غلات محسوب می‌شود.

رشیدی اضافه کرد: در نقاطی که پنبه یا گیاهان صیفی و صنعتی وجود داشته باشد، از حمله این حشره مصون باقی نخواهند ماند و  می‌تواند به محصولات زراعی و مرتعی خسارت وارد کند و با گرم‌تر شدن هوا مراحل رشد آن سریع‌تر کامل شده و تخم ریزی می‌کند و در صورتی که مبارزه با ابن آفت انجام نشود می‌تواند آسیب جدی به مزارع گندم و سایر محصولات وارد کند و به عنوان تهدید کننده امنیت غذایی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در پارسال به دلیل مناسب بودن بافت خاک سطح تالاب پریشان و شرایط مناسب دمایی و رطوبتی با تراکم بالای دسته جات ملخ مراکشی مواجه بودیم که در سطح ۲۸ هزار هکتار عملیات مبارزه صورت گرفت.

او بیان کرد: همچنین با توجه به مناسب بودن  بستر تالاب پریشان برای تخم‌ریزی و رشد ملخ مراکشی، تأخیر در سم‌پاشی و کانون‌کوبی موجب بالدار شدن ملخ‌ها و حمله آنها به مزارع و ایجاد خسارت می‌شود.

رشیدی گفت: از اسفند پارسال تا کنون به صورت روزانه و مرتب گروه‌های پایش سطح دریاچه را ردیابی و کانون‌های آلوده و تکثیر ملخ را شناسایی و سریعا به گروه‌های عملیاتی اعلام کرده اند و بلافاصله مبارزه با این آفت انجام شده و این روند شناسایی و مبارزه تا رفع خطر ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: به طور متوسط روزانه حدود ۷۰۰ تا هزار هکتار توسط ۳ گروه خودرویی مجهز به سیستم ULv پایش با برنامه ریزی منظم و نظارت مدیریت حفظ نباتات استان و کارشناسان فنی بخش حفظ نباتات این معاونت مبازره انجام شده و تا کنون بالغ بر ۱۵ هزار هکتار مبارزه صورت گرفته است.

او ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته یک گروه مبارزه از طریق سازمان حفظ نباتات کشور به شهرستان اعزام شده و در امر کنترل و مبارزه با جهاد کشاورزی شهرستان همکاری می‌کنند.

رشیدی بیان کرد: برای کنترل طغیان آفت ملخ مراکشی احتیاج مبرم به همکاری مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • تمسخر برادر عبدالرزاق حمدالله توسط برادر بنزما!
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • مبارزه با دسته های ملخ مراکشی در بستر تالاب پریشان
  • مبارزه با ملخ مراکشی در بستر تالاب پریشان
  • ستارگان UFC ۱۰۰ و UFC ۲۰۰ حالا کجا هستند و چه می‌کنند؟
  • مشکل جدید یونایتد: حتی چمن هم علیه آنهاست! (عکس)
  • اعزام ۱۱ بوکسور به رقابت های بیشکک