Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آخرین مهلت ثبت نام دریافت مجوز برای آموزشگاه‌های آزاد هنری فارس خبر داد.

هادی ورشویی از آخرین مهلت ثبت نام دریافت مجوز برای آموزشگاه‌های آزاد هنری استان خبر داد و گفت: متقاضیان تا پایان مرداد ماه فرصت دارند در سامانه به نشانی www.sso.farhang.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، او افزود: در همین راستا مجوزهایی که در سال‌های گذشته بدون ذکر تاریخ تمدید و یا با تاریخ اعتبار دائم صادر شده است، نیز باید پس از طی مراحل اداری، نسبت به ثبت آموزشگاه خود در این سامانه اقدام کنند و در غیر این صورت، بدون اعتبار خواهند شد.

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از این به بعد همه مراحل تمدید، ثبت و امور اداری آموزشگاه‌های آزاد هنری از طریق سامانه یاد شده صورت می‌گیرد و مدیران آموزشگاه‌ها به منظور یکپارچه سازی در فعالیت‌ها می‌بایست هر گونه امور مربوطه را از این طریق به انجام رسانند و هرگونه مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری چه دائمی و موقت بدون ثبت در سامانه بدون اعتبار است.

ورشویی اظهار کرد: آموزشگاه‌هایی که قبلاً نیز مجوز فعالیت دریافت داشته اند، می‌بایست پس از ورود به سامانه مذکور، نسبت به تکمیل فرآیند مربوط به بخش «درخواست تایید آموزشگاه» به انجام امور این قسمت بپردازند.

او با توجه به سامانه‌ای شدن تمام فرآیندهای مربوط به مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری، گفت: همه متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری شامل رشته‌های موسیقی، تجسمی، هنرهای نمایشی و خوشنویسی، می‌بایست پس از ورود به سامانه www.sso.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و انجام فرآیندهای بعدی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آموزشگاه های آزاد هنری فارس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آموزشگاه های آزاد هنری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی