Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:47:07 GMT

رویداد تخصصی مدیریت پروژه در ارومیه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۱۳۸

رویداد تخصصی مدیریت پروژه در ارومیه برگزار می شود

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی گفت: رویداد کارآفرینی با عنوان مدیریت پروژه در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

پور محمود اظهارکرد: رویداد کارآفرینی مدیریت پروژه از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این رویداد با هدف برنامه ریزی و هدایت پروژه در چهارچوب زمان هزینه و کیفیت مشخص به سوی ایجاد و نتایج مشخص بصورت وبیناری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، علاقمندان جهت شرکت در این رویداد روز چهار شنبه ۶ مرداد ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ به آدرس اینترنتی وبینار به نشانی http://amjad.jde.ir/ag مراجعه کرده و نام جلسه را عنوان مرکز نوآوری و شتابدهی انتخا کرده و برای رمز عبور عدد ۱۲۳۴۵ را وارد نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاهی آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی مرکز نوآوری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همایش یک روزه دانش‌افزایی اصول اولیه حیات بخشی ویژه منجیان غریق آذربایجان‌غربی   با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دبیر هیأت غریق نجات آذربایجان‌غربی، مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور و مدیر استخر شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی شهرداری برگزار شد.

در این همایش مطالب ویژه در خصوص اصول اولیه حیات بخشی برای آقایان و بانوان با تدریس جناب آقای دکتر لشکری مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در روز جمعه با ارائه گواهینامه برگزار شد.

طی برگزاری این همایش دبیر هیئت غریق نجات آذربایجان غربی، استخر شهرداری ارومیه را به عنوان یکی از قانونمندترین در میان سایر استخرهای استان معرفی کرد و همچنین رعایت اصول بهداشتی را یکی دیگر از ویژگی‌های این استخر شمرد.

در پایان این همایش از محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به واسطه عملکرد استخر شهرداری در بین استخرهای استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم