Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش آیلتس یکی از محبوب‌ترین آموزش های زبان انگلیسی است... - اخبار بازار -

آموزش آیلتس  یکی از محبوب‌ترین آموزش های زبان انگلیسی است که این روزها طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است. به این دلیل که مهاجرت تحصیلی و کاری به کشورهای اروپایی به اوج رسیده و هر فردی برای اینکه در رشته و شغل مورد علاقه خود پذیرفته شود، باید آزمون آیلتس بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آموزش به طور عمیق شما را با جوانب مختلف زبان آشنا می‌کند و در آخر شما را برای این آزمون پیچیده ای آماده می‌کند. اگر می‌خواهید در خصوص آزمون آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس بیشتر بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

آموزش آیلتس و نقش آزمون آزمایشی آیلتس

برای اینکه روی موفقیت خود سرمایه گذاری کنید و آیلتس را با سربلندی پشت سر بگذارید، قبل از هر چیزی آموزش آیلتس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که در کنار یک استاد حرفه‌ای و سابقه‌دار مهارت‌های آیلتس را یاد می‌گیرید، به طور تضمینی می‌توانید نمرات خوبی در آزمون آیلتس کسب کنید. البته ناگفته نماند که در کنار تدریس آیلتس از سوی یک استاد حرفه‌ای، خود‌خوانی و تمرین کردن مهارت‌ها نقش ویژه‌ای در موفقیت شما ایفا می‌کند.

حال اگر می‌خواهید مسیر صحیح و رو به رشدی را در آیلتس طی کنید، یک آزمون آزمایشی آیلتس یا به قول معروف آزمون ماک آیلتس کمک زیادی به شما می‌کند. یک آزمون آزمایشی رسمی آیلتس بدهد و برای مراحل بعدی آماده باشید. برای هر دو آزمون آیلتس عمومی و آکادمیک ماک موجود است. در این آزمون آزمایشی وقتی شرکت می‌کنید و نمره و بازخورد دریافت می‌کنید، در این حالت روند یادگیری مهارت‌ها را بهتر طی می‌کنید. به این معنا که نقاط ضعف و قوت شما در آزمون آزمایشی نمایان می‌شود و با در نظر گرفتن آنها می‌توانید مسیر خود را هموارتر کنید. از سوی دیگر هم این نوع آموزش آیلتس، انگیزه بیشتری در شما ایجاد می‌کند و به مرور زمان شوق بیشتری برای آزمون اصلی خواهید داشت.

تفاوت بین ماک و آزمون آیلتس

همانطور که می‌دانید تمامی آزمون‌های آیلتس، 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را می‌سنجند. لیسنینگ مربوط به شنوایی، ریدینگ مربوط به خواندن، رایتینگ در ارتباط با نوشتن و اسپیکینگ مهارت صحبت کردن از مهمترین مهارت‌های این آزمون هستند. این چهار مهارت در هر دو آزمون اصلی و آزمون آزمایشی آیلتس  سنجیده می‌شوند.

شایان ذکر است که این دو آزمون تفاوت زیادی ندارند و تنها قصد آزمون آزمایشی این است که شما را با سوالات و محیط آزمون اصلی آیلتس آشنا کند. بنابراین، بهترین راه برای اینکه بتوانید خود را در روز آزمون اصلی تصور کنید و موقعیت را در نظر داشته باشید، شرکت در آزمون ماک است. خالی از لطف نیست که اگر چندین بار در آزمون ماک شرکت کنید، موجب شده تا حد زیادی از استرس شما در روز امتحان اصلی کاسته شود و حتی پیشرفت خود را به وضوح مشاهده کنید.

تدریس آیلتس و آمادگی برای آزمون آیلتس

برای اینکه در آزمون آیلتس موفق شوید، آموزش آیلتس و نحوه تدریس امری ضروری و مهم است. راهکار خوبی که می‌تواند به شما کمک کند، پرس و جو از اطرافیان برای انتخاب موسسه آیلتس یا یک استاد واجد شرایط است. سعی کنید در مورد آموزشگاه آیلتس که قصد ثبت نام را دارید، به خوبی تحقیق کنید. استادان آموزشگاه را در شبکه‌های مجازی و گوگل سرچ کنید و سابقه تدریس آنها را دریابید. چراکه نحوه تدریس و سبک آموزش آیلتس که استادان پیش می‌گیرند، در گرفتن نمره بالا تاثیر دارد؛ بخصوص اگر زمان کافی برای آزمون ندارید.

اگر در آموزشگاه معتبر و در کنار استادان حرفه ای آیلتس را یاد بگیرید، بدون شک به همراه تلاش بی‌وقفه خودتان نمره دلخواه را کسب می‌کنید. لازم است بدانید، در کنار آموزش آیلتس تلاش و پشتکار شما مهم است. زیرا مطالعه مطالب این آزمون به تکرار و تداوم نیاز دارد و غیر از این گرفتن نمره خوب ممکن نخواهد بود. خبر خوب این است که با در نظر گرفتن تمام این نکات، برای آزمون آیلتس آماده می‌شوید و سطح اعتماد به نفستان در روز آزمون بالا می‌رود.

نکات مهم در مورد آزمون اصلی آیلتس

آزمون آیلتس  آنچنان که می گویند آزمون سختی نیست. مگر اینکه زمان کافی برای 4 مهارت اصلی نذاشته باشید و قبل از آزمون اصلی آزمون آزمایشی را نداده باشید. در نتیجه فاکتورهای حائز اهمیتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1.آموزش آیلتس

آموزش آیلتس را جدی بگیرید و اگر فکر می‌کنید برای ارتقا سطح زبان به کلاس و دوره‌های زبان انگلیسی مختص به آیلتس نیاز دارید، حتما برای این کلاس‌ها نام‌نویسی کنید. کلاس‌های آیلتس به شما کمک می‌کند در 4 مهارت اصلی قوی‌تر شوید و سپس اگر نیاز بود برای سلف استادی یا خودخوانی تا روز امتحان اقدام کنید.

2.قبل از آزمون اصلی

قبل از اینکه برای آزمون اصلی ثبت‌نام کنید، حتی چهار تا پنج ماه قبل از آزمون، سطح و نمرات خود را بسنجید. تنها راه این امر ماهیانه شرکت در ماک است. همچنین، تمرین روزانه را در اولویت قرار دهید و حتی شده یک یا دو ساعت در روز را برای تمرینات کتاب‌های کمبریج اختصاص دهید.

3.دریافت فیدبک از استاد

کوچینگ کردن ماه‌ها قبل از آزمون و یک ماه آخر نزدیک به آزمون بسیار سازنده و تاثیرگذار است. زمانی که مداوم و به طور هفتگی از یک استاد ماهر آیلتس، کمک می‌گیرید، رفع نقاط ضعف برای شما راحت‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود. به یاد داشته باشید، هیچ چیز به اندازه گرفتن فیدبک رایتینگ و اسپیکینگ از یک معلم آیلتس به شما کمک نخواهد کرد؛ به خصوص اگر چند هفته به آزمون اصلی مانده باشد.

 

کلام آخر

در این مطلب در مورد آموزش آیلتس و آزمون آیلتس در یک راستا صحبت کردیم. اکنون می‌دانید برای اینکه در این آزمون موفق شوید، چه فاکتورهایی نیاز است. اگر بتوانید تمامی این نکات را رعایت کنید و در کنار آن یادگیری آیلتس را جدی بگیرید، بدون شک بسته به سطح زبانی که دارید در کمترین زمان ممکن نتیجه دلخواهتان را می‌گیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزمون آیلتس زبان انگلیسی قبل از آزمون آموزش آیلتس برای آزمون آزمون اصلی یک استاد مهارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با بیان اینکه تاکنون بیشاز ۷۲۰ هزار داوطلب، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند، اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون، روز گذشته ۲ اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان تا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

کریمیان در مورد آزمون پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

کریمیان با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

کریمیان اعلام کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • آنچه که باید درباره شصتمین دوسالانه هنر ونیز بدانید از زبان امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد پاویون جمهوری اسلامی ایران
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند