Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز این استان، گفت: این جشنواره در ۷ رشته هنری با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عیسی خانی، معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز این استان خبر داد و اظهار کرد: پس از سال‌ها انتظار برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، این توفیق نصیب مردم زنجان شد تا با بهره گیری از معارف و سیره‌ی والای شهدا بتوانند خون جدیدی در رگ‌های فرهنگی شهر تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عیسی خانی ادامه داد: از همین رو بسیج دانشجویی نیز با بهره گیری از این فرصت مغتنم برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگ سازی سیره شهدای دانشجو با هدف الگو سازی شهدا برای جامعه، به خصوص جوانان، برنامه ریزی و طراحی کرده که یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره‌ فرهنگی هنری در قالب ۷ رشته‌ هنری و با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان بیان کرد: اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، شبکه سازی و شناسایی نیرو‌های هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی دربخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

وی افزود: در این جشنواره علیرغم شرکت تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهیان نیز میتوانند آثار خود به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

عیسی خانی با بیان اینکه در این جشنواره در ۷ بخش تا کنون حدودا ۳۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا روز بیستم مردادماه تمدید شد.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محور‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهان، شهدای دانشجو دفاع مقدس، جو حاکم در جبهه و نقش آن حکومت مهدوی و در قالب‌های هنر‌های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر، عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۲۱۲۶۲ یا حساب @fznbso در همه پیام رسان‌ها اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاهیان تاریخ ساز بسیج دانشجویی زنجان کنگره شهدای دانشجو راهیان نور شهدای دانشجو دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید

عملیات وعده صادق، نماد بغض فروخفته مردم ایران در برابر رژیم کودک‌کش اشغالگر و تجاوزات پانزده ساله آن به کشور بود. بی‌شک ثبت تجربه این نماد اقتدار و غرور ملی، واکنش و حس و حال مردم نسبت به آن اهمیت بالایی دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردم ایران در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی، فراخوان سراسری « وعده صادق» را در 4 محور برگزار می‌کند.

شما می‌توانید در قالب‌های زیر تولید محتوا کرده و از طریق راه‌های ارتباطی به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال نمایید. و همچنین محتواهایی را که در فضای مجازی دیده اید؛ برای ما بازارسال کنید.

محورها:

محتوای ویدئویی

فیلم موبایلی (خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، واکنش‌های مردمی و...)، بازتولید محتوای ویدئویی (پاسخ طنز به تهدید اسرائیل، گزارش از عملیات وعده صادق و...)

محتوای صوتی

 خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، سرود، پادکست و...

محتوای تصویری و گرافیکی

نقاشی، عکس (واکنش‌های مردمی و...)، عکس نوشت، کاریکاتور، پوستر و...

محتوای متنی

دل‌نوشته، شعر، شعار (توییت، پلاکارد و...)، متن خبری و...

مهلت ارسال آثار 31 اردیبهشت‌ماه 1403

راه‌های ارتباط با دبیرخانه و ارسال آثار:

– پیام‌رسان روبیکا و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی (بله، ایتا و شاد)

– نشانی: تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر، کد پستی: ۱۴۱۷۹۷۳۶۵۱

– تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۰۰

– تارنمای جشنواره و مرجع اطلاع رسانی‌ها       Ammarfilm.ir

– نام کاربری در پیامرسان روبیکا، بله، ایتا و شاد @Ammarfilm_1389

 

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت