Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی در جدریدترین آرای خود بازیکنی را ۲ سال از حضور در میادین محروم کرده که بازیکن مد نظر فدراسیون اصلا در لیست تیمش در ۳ بازی آخر حضور نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی در چارچوب هفته پایانی لیگ دسته اول که با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال ملاثانی به پایان رسید، درگیری‌های رخ داد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام زیر را با توجه به گزارشات و قوانین به صورت زیر صادر کرد: 

علی پارسا در خصوص احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون اتفاقات پس از دیدار استقلال ملاثانی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: احکام صادر شده ظالمانه هستند و انتظار نداشتیم برای باشگاه ما چنین احکامی صادر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تصاویر را مرور کنید بعد از سوت پایان بازی، رضا صدری بازیکن شاهین به سمت بازیکن ما حمله کرد. زد و خوردی انجام شد که پس از آن تعدادی از بازیکنان شاهین هم به ما فحاشی کردند.

سرپرست استقلال ملاثانی در مورد اینکه آیا در این بازی تماشاگر در ورزشگاه حاضر بود، گفت: نه تماشاگری نبود اما در دقایق پایانی در ورزشگاه را باز کردند و عده‌ای به داخل آمدند که در درگیری شرکت داشتند و جو را متشنج کردند. این بازی هم به میزبانی شاهین بود. اگر این احکام بر اساس گزارش ناظر بازی صادر شده واقعا متاسفام که چنین گزارشی نوشته است.

پارسا در مورد محرومیت ۲۴ ماهه مهدی فیاضی که در آن کمیته انضباطی فدراسیون دچار اشتباه شده است عنوان کرد: این بازیکن حدود ۳ هفته است که در کنار تیم نیست. نام او در لیست بازی با شاهین  قرار نداشت. نمی‌دانم چگونه او محروم شده است! واقعا این احکام چگونه صادر شده؟ ما بازی را دو بر صفر برده بودیم و این نتیجه نه در منطقه سقوط تاثیر داشت و نه در صعود تیم شاهین، شروع کننده درگیری رضا صدری از شاهین بود که به سمت رضایی بازیکن ما حمله کرد. از تیم شاهین فقط یک نفر محروم شده ولی از تیم ما دو بازیکن و یک مربی محروم شده‌اند. ما درخواست تجدید نظر در این رای داریم و امیدواریم این احکام عوض شوند.

وی افزود: خط مشی ما همیشه اخلاق مداری بوده است. کمیته انضباطی به مسائل تبانی و شرط‌بندی توجهی ندارد یا در احکام شهاب گردان و یا حامد لک تخفیف مجازات می‌دهد اما تیم ما را با این احکام نقره داغ می‌کند. آیا ضعیف کشی هنر است؟ این درست نیست که با این شرایط سختی که مردم خوزستان دارند چند نفر از نان خوردن بیفتند و با یک تیم مردمی که ارتباطات پشت پرده و حاشیه‌ای ندارد اینطور برخورد شود و اشد مجازات را در نظر بگیرند. این احکام تبعات اجتماعی دارد و نباید تیم ما را اینطور اذیت کنند.

*لیست بازی شاهین و استقلال ملاثانی

نامه باشگاه استقلال ملاثانی به کمیته انضباطی در خصوص وضعیت مهدی فیاضی و محرومیت ۲ ساله این بازیکن را در زیر مشاهده کنید:

فارس

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شاهین بوشهر استقلال لیگ برتر استقلال ملاثانی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود

محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود.اما گزارش ها حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند