Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:11:19 GMT

۱۶ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در زاهدان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۴۰۶

۱۶ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در زاهدان افتتاح شد

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در این مراسم اظهارداشت: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه کشورها بر کسی پوشیده نیست از این رو هفته مهارت می‌تواند نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه داشته باشد.

ماندانا زنگنه افزود: باید مدنظر داشت که این مهارت‌ها به طور مستقیم در اشتغال و اقتصاد و بازار کار نقش مهمی دارند که مجموعه فنی و حرفه‌ای باید تمامی تلاش خود را در این هفته برای ترویج آموزش‌های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای گسترده و هدفمند برنامه‌های فرهنگی، ترویجی، رسانه‌ای و اطلاع رسانی در روزهای هفته ملی مهارت با هم‌افزایی ذیربطان، ذینفعان و شرکای مهارتی، دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر گسترش نهضت مهارت افزایی در استان سیستان وبلوچستان رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تسهیل‌کننده امر اشتغال هستند و باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع  انجام شود.
خداداد اولیایی بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بر اساس رسالت سازمانی خود در جهت آموزش به افراد فاقد مهارت و ارتقاء مهارت متقاضیان از اقشار مختلف جامعه شامل دانش آموزان، دانشجویان، افراد فاقد مهارت، صنایع، اصناف، پادگان، روستائیان و عشایر، بسیجیان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همچنین زندانیان برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.
وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در سیستان و بلوچستان۲ آموزشگاه آزاد به نمایندگی از ۱۶ آموزشگاه در سطح استان افتتاح شد افزود: از مهمترین برنامه‌های این هفته افتتاح آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، برگزاری نشست‌های تخصصی با کارآفرینان برتر شهرستان و نخبه‌های مهارتی شهرستان، برگزاری و بینارهای تخصصی مجازی و دیدار با فعالان آموزش‌های مهارتی از طریق شبکه‌های مجازی و افتتاح پنج کارگاه جوار کارگاهی است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استانداری سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: کار‌های توسعه‌ای و زیربنایی خوبی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است که امروز از تعدادی از آنها بازدید داشتم.
وی در خصوص حوزه فضا‌های آموزشی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته رشد بسیار خوبی در حوزه احداث فضا‌های آموزشی این استان داشته ایم وهزار و ۵۰۰ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص‌های بودجه‌ ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، نشان از توجه دولت سیزدهم به امر آموزش است، ادامه داد: در حال حاضر نیز احداث هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد تا بتوان سرانه فضا‌های آموزشی استان را به میانگین کشور برساند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان‌های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.
میثم لک زایی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضا‌های آموزشی استان افزوده شده است و استان رتبه اول را در تعداد طرح آموزشی و تحویل کلاس در کشور را از آن خود کرده است.
وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۲۰۰ طرح آموزشی با تعداد ۴ هزار و ۳۶۳ کلاس درس و زیربنایی بیش از ۳۷۸ هزار و ۶۱۸ متر مربع احداث و تکمیل شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این واحد آموزشی گفت: این مدرسه در زیربنای دو هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی و با مشارکت خیری احداث و تکمیل شده است.
میثم لک زایی با اشاره به اقدامات دولت در سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضا‌های آموزشی استان افزوده شد و این استان رتبه اول را در تعداد طرح های آموزشی و تحویل کلاس در کشور از آن خود کرد.
وی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۳۶۳ کلاس درس استاندارد در قالب یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه به همت دولت سیزدهم در این استان ساخته شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  گفت: تعهد خیران نیک اندیش سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • ۱.۵ تریلیون دلار اندازه بازار آموزش‌های مهارتی تا ۲۰۳۰
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان