Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:36:53 GMT

دستگاه قضا در زرند از تولید حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۵۴۱

دستگاه قضا در زرند از تولید حمایت می کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری زرند در تشریح سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان کرمان از حوزه قضایی زرند با اشاره به نشست‌های تخصصی موحد با مجموعه قضات زرند و کارکنان انتظامی شهرستان و نیز بازدید و دیدار او از ندامتگاه زرند گفت: طی این سفر از قبل تعیین نشده، یک بازدید سرزده از کارخانه واگن سازی هم انجام شد تا رئیس کل دادگستری کرمان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه بزرگ صنعتی شهرستان هم بازدید کند و در جریان جزئیات مختلفی از جمله مسائل و مشکلات کارگری و نیز مشکلات فراروی مدیران این مجموعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه بخش تولید در کشور ما نیاز به حمایت جدی دارد و این نکته در دستورات رئیس کل بار‌ها مورد تاکید قرار گرفت، افزود: رئیس کل دادگستری استان کرمان بارها نسبت به رعایت حقوق کارگران و پیگیری مطالبات این قشر در تمام بخش‌های صنعتی استان توجه ویژه داشته اند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: در این بازدید، موحد از مشاهده این حجم عظیم از توانمندی کارخانه واگن سازی اظهار خرسندی کرد و بر ضرورت حمایت از تولیدات واگن سازی زرند تاکید داشت و گفت: بخش‌هایی از صنایع که نیازمند به انواع واگن‌ها و حتی مصنوعاتی که در مجموعه تولید می‌شود، هستند؛ اما خرید خود را از سایر نقاط و از طریق واردات تامین می‌کنند، در حالی که در داخل کشور ظرفیت تولید با کیفیت و قیمت مناسب‌تر وجود دارد، به کشور جفا می‌کنند.

او با اشاره به برخی مشکلات کارگری که در شهرستان وجود دارد، گفت: دستگاه قضایی زرند همواره با حساسیت، مسائل بخش تولید و نیز مشکلات نیروی انسانی را پیگیری می‌کند و خوشبختانه از زمان مدیریت جدید واگن سازی و پیگیری و حمایت حوزه قضایی شهرستان زرند، بخشی از مشکلات کارگران حل شده و با همت و درایتی که مدیریت این مجموعه دارد، قطعا شاهد یک مجموعه پویا، نمونه و موفق در رونق تولید داخلی هستیم.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان حمایت از تولید واگن سازی رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   خسرو شهبازی افزود: مدیران جهاد کشاورزی و روسای اموراراضی در شهرستانها با شناخت مشکلات، نسبت به رفع موانع اقدام کنند تا در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی خدمت‌رسانی به مردم در امور مربوط به زمین به نحو بهینه استفاده شود.


این مسئول تصریح کرد: خاک مهم‌ترین بستر تولید محصولات کشاورزی است و همه آحاد جامعه باید از آن محافظت کنند، این وظیفه فقط مختص سازمان امور اراضی کشور یا جهاد کشاورزی نیست.اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده هم هست وبایدبا تمام توان ازآن محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ بخش کشاورزی خرد بودن اراضی کشاورزی است که کاهش قابلیت بازدهی و بهره‌وری اراضی را به دنبال دارد.تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باید یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت امور اراضی در سطح استان و شهرستانها باشد.

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم