Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:41:35 GMT

ممنوعیت ورود مسافر به آمریکا پابرجاست

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۵۴۹

ممنوعیت ورود مسافر به آمریکا پابرجاست

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، ایالات متحده محدودیت‌های موجود سفر را برای افرادی که به کشور وارد می‌شوند، حفظ خواهد کرد، زیرا شیوع کرونای دلتا افزایش یافته‌ است.

 سخنگوی کاخ سفید گفت: "با افزایش موارد مختلف دلتا، به ویژه در میان افرادی که واکسینه نشده‌اند، ما در این مرحله محدودیت‌های موجود سفر را حفظ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در حال حاضر ایالات متحده ورود اکثر افراد غیرشهروندی را که طی ۱۴ روز گذشته در انگلیس، منطقه شینگن اروپا، ایرلند، چین، ایران، آفریقای جنوبی، برزیل و هند بوده‌اند ممنوع می‌کند. همچنین محدودیت‌های موجود  در  مرزهای خود با کانادا و مکزیک را حفظ می‌کند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین

به گزارش جماران، روسیه می‌گوید که جنگ ترکیبی آمریکا با ابزار اوکراین علیه این کشور با تصویب کمک ۶۱ میلیارد دلاری کنگره عمیق‌تر شده و در نهایت به شکست و تحقیری که ایالات متحده در ویتنام آنرا تجربه کرد، منتهی خواهد شد.

مسکو روز یکشنبه مدعی شد که تصویب بودجه ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری قانونگذاران آمریکایی برای کمک مضاعف نظامی به اوکراین نشان می‌دهد که واشنگتن در حال ورود عمیق‌تر به یک جنگ ترکیبی علیه روسیه است که در نهایت به تحقیری مشابه آنچه در ویتنام یا افغانستان روی داد، منجر خواهد شد.

به گفته دیپلمات‌های روس و آمریکایی، حمله تمام‌عیار ارتش روسیه تحت رهبری ولادیمیر پوتین به اوکراین در سال ۲۰۲۲ بدترین بحران در روابط بین مسکو و غرب را از زمان بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ تاکنون رقم زده است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با حمایت گسترده دو حزب اصلی رقیب در سپهر سیاسی ایالات متحده، برغم مخالفت برخی جمهوری‌خواهان، بسته‌ای ۹۵ میلیارد دلاری را برای کمک امنیتی به اوکراین، اسرائیل و تایوان تصویب کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در واکنش به این اقدام کنگره آمریکا گفت واضح است که ایالات متحده می‌خواهد اوکراین «تا آخرین فرد باقی مانده در این کشور» بجنگد و در این راه از حمله به خاک و غیرنظامیان روسیه نیز دریغ نکند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «غرق شدن واشنگتن در عمق جنگ ترکیبی علیه روسیه، یک رسوایی بزرگ و تحقیرآمیز برای ایالات متحده مانند ویتنام و افغانستان را به دنبال خواهد داشت.»

به گزارش اسپوتنیک، وی در همین راستا تصریح کرد:«نخبگان حاکم در واشنگتن آماده پشتیبانی از کی‌یف با سلاح هستندد و برای دستیابی به این هدف به سرقت دارایی‌های روسیه متوسل می شوند.»

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه خود تاکید کرده است که «اقدامات واشنگتن به عنوان طرف واقعی درگیری با پاسخ بی قید و شرط و قاطع مواجه خواهد شد.»

در این بیانیه آمده است که کاخ سفید دیگر روی پیروزی اوکراین علیه روسیه نمی‌کند، بلکه روی این واقعیت شرط می‌بندد که نیروهای مسلح اوکراین حداقل تا انتخابات نوامبر، بدون اینکه چهره جو بایدن را تخریب کنند، به مقاومت ادامه دهند.

رهبران غرب و اوکراین جنگ در اوکراین را به‌ عنوان ابزاری برای زمین‌خواری به سبک امپریالیستی قلمداد کرده‌اند که به اعتقاد آنها نشان می‌دهد روسیه پس از اتحاد جماهیر شوروی سابق، در کنار چین یکی از دو تهدید بزرگ برای ثبات جهانی است.

با این حال، پوتین جنگ را بخشی از مبارزه بزرگ‌تر با ایالات متحده می‌داند. به گفته او، آمریکا پس از فروپاشی شوروی در ۱۹۹۱، منافع مسکو را نادیده گرفته و سپس توطئه چیده است تا روسیه را تجزیه و منابع طبیعی آن را تصاحب کند.

 

دیگر خبرها

  • غافلگیری کاخ سفید از ابعاد حمله ایران
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان
  • جنگ داخلی و پیش‌بینی احتمال فروپاشی آمریکا
  • چین موشک دانگ فنگ-۲۱ را برای غرق کردن ناو‌های آمریکا ساخته است
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد