Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد غفاری  روز سه شنبه در  این آیین ضمن تبیین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آموزش های فنی و حرفه ای را بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در راستای رونق تولید و اشتغال دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تأکید کرد: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره وری نیروی کار، کاهش ضایعات و افزایش تولیدات بوده که افتتاح مرکز جوار کارگاهی در کنار صنایع و شرکت ها یکی از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف ارتقاء مهارت شاغلین و افزایش بهره وری نیروی مولد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 غفاری از مهمترین مزایای تأسیس مراکز جوار کارگاهی را پایداری و توسعه بنگاههای اقتصادی، همکاری در زمینه ارتقاء مهارت متخصصین صنایع و آموزش و جذب نیروهای بومی با هدف تامین منابع انسانی مورد نیاز واحد صنعتی عنوان کرد.

علیرضا قاضی نور مدیرعامل شرکت رهپویان شمیم ایرانیان نیز در این مراسم  اظهار داشت: تلفیق دانش با مهارت در جهت تربیت منابع انسانی شرکت رهپویان شمیم ایرانیان می تواند الگوی مناسبی برای ارتقا و کیفیت محصولات تولیدی این شرکت داشته باشد.

واحد تولیدی رهپویان شمیم ایرانیان با مساحتی حدود چهارهزارو۵۰۰  مترمربع در شهرک صنعتی نظرآباد وسرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی ،تولید کننده انواع استابلایزر صنایع غذایی ،انواع طعم دهنده های صنایع غذایی و سس های سرد و گرم می باشد که برای ۳۵ نفر که حدودا نیمی از این افراد هم از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان نظرآباد هستند اشتغال ایجاد نموده است.

برچسب‌ها کرج کارگاه فنی و حرفه‌ای نظرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج کارگاه فنی و حرفه ای نظرآباد کرج کارگاه فنی و حرفه ای نظرآباد فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی تأمین برق پروژه شهرک صنعتی دو سقز

هیوا لهونیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص توسعه‌ی زیر ساخت‌های برق و تأمین برق شهرک صنعتی ۲ شهرستان سقز خبر داد و گفت: به منظور اجرای پروژه‌ی شهرک صنعتی دو شهرستان سقز، بیش از ۵ هزار و ۱۸۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی تخصیص داده شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: تأمین زیرساخت واحدهای تولیدی از عوامل مؤثر در جذب سرمایه گذار، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار است که یکی از دغدغه‌های استان در موضوع تأمین زیرساخت‌ها مساله تأمین برق پایدار شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی است که اخیراً در راستای انجام تعهدات و رسالت اجتماعی این شرکت به منظور کمک به توسعه اقتصادی پایدار با همکاری ارگان‌های مربوطه، اجرای این پروژه انجام گرفته است.

لهونیان با بیان اینکه این پروژه اکنون در مرحله‌ی راه اندازی قرار دارد و بیش از ۸۵ درصد آن اجرایی شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی تأمین برق پایدار این شهرک و مناطق اطراف آن در سال گذشته شروع شده و تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری برق تقویتی وارد مدار این مناطق خواهد شد و به بهره داری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید در شرف تأسیس، بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی، ارتقای ضریب اطمینان شبکه، رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف اجرای این طرح بشمارمیرود، گفت: پروژه‌های تأمین برق کارگاهی، تولیدی و بخش صنعت به عنوان زیرساخت‌های اصلی همیشه مورد توجه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بوده است.

کد خبر 6083261

دیگر خبرها

  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی تأمین برق پروژه شهرک صنعتی دو سقز
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل