Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:11:07 GMT

پرواز فرودگاه خرم‌آباد دوباره لغو شد!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۶۹۷

پرواز فرودگاه خرم‌آباد دوباره لغو شد!

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر شاهد باطل شدن پروازهای فرودگاه خرم آباد در مسیر تهران - خرم آباد و بالعکس هستیم به طوری که پروازهای این فرودگاه در تاریخ ۳۱ تیرماه، چهار مرداد ماه و همچنین امروز پنج مرداد ماه با اعلام روابط عمومی این فرودگاه باطل اعلام شده است.

امروز روابط عمومی فرودگاه خرم آباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به اطلاع می‌رساند بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر)، پرواز شماره ۳۴۶۴ / ۳۴۶۵ عصر امروز سه شنبه ۵ مرداد آن شرکت در مسیر تهران - خرم آباد و بالعکس باطل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافران محترم جهت کسب اطلاعات از وضعیت پروازهای فرودگاه خرم آباد می‌توانند با شماره ۱۹۹ و یا تلفن مستقیم ۲ - ۳۳۴۳۹۹۰۱ با کد ۰۶۶ اطلاعات پرواز این فرودگاه تماس حاصل نمایند.

پیش از این علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که علت لغو چنین پروازهایی به طور معمول کمبود ناوگان است.

کد خبر 5266945

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه خرم آباد لغو پرواز خرم آباد ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه عید غدیر خم گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام شیوع کرونا خشکسالی واکسیناسیون عکس استانها فرودگاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت