Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از زیباسازی شمال شرق پایتخت در دهه مبارک ولایت خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مجید رجبی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم در این باره گفت: همزمان با دهه خجسته ولایت که از عید سعید قربان آغاز و تا عید مبارک غدیر ادامه دارد و از آنجا که این دو عید از اعیاد مقدس و ارزشمند دین اسلام به شمار می رود، این منطقه با اهتزار پرچم های سبز و رنگی و آذین بندی و نورآرایی به استقبال عید ولایت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: در این راستا براساس شیوه نامه پالت رنگی سازمان زیباسازی حدود 2000 مترطول آذین بندی با ریسه های الوان در معابر و میادین منطقه چشم نوازی می کند.
رجبی افزود: نورآرایی حدود 8000 مترطول از معابر و میادین، تعویض بیش از 400 تخته پرچم پایه کوتاه الوان و طرح ایران، تعویض بیش از 200 تخته پرچم پایه کوتاه با طرح مصوب و اکران حدود 3 تخته پرچم پایه بلند طرح ایران از اقدامات انجام گرفته در این دهه به شمار می رود.
معاون شهردار منطقه 4 در ادامه گفت: در این دهه با اکران حدود 55 سازه تبلیغاتی شهر در انتظار عید غدیر خم زیباتر از گذشته به چشم می آید.
رجبی با اشاره به اهمیت این اعیاد در دین مبین اسلام گفت: چنین اقداماتی علاوه بر بالا بردن تقدس اعیاد مذهبی ما، گامی موثر برای یادگیری نسل جوان و اهمیت اعیاد اسلامی ما برای این قشر از جامعه به شمار می رود که امید است با در نظر گرفتن این اولویت ها بتوان قدم خیری در این راه برداشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۷۹ است و هوای پایتخت در وضع قابل قبول و سالم قرار دارد. شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۷۲ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۶ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد) قرار دارند. در دو ایستگاه پارک رازی. منطقه ۱۱ و دانشگاه علم وصنعت. منطقه ۴ وضع پاک یا سبز ثبت شده است.

این در حالی است که عدد شاخص در ۴ ایستگاه (شادآباد. منطقه ۱۸، شهرری. منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۹ و فرمانداری شهرری. منطقه ۲۰) وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی کنترل کیفیت هوای تهران ایستگاه پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۳۲ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارد و ایستگاه فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۲ و وضع ناسالم برای گروه‌های حساس آلوده‌ترین نقطه تهران است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۲۷ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال ۱۴۰۲، ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • چراغ خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
  • (عکس) قند سابیدن آذین، خواهر آزاده نامداری بر سر خواهر عروسش در مراسم عقدش
  • طراحی و اجرای گچبری نور مخفی: راهنمای جامع