Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزیر بهداشت خواست به جای تعطیل نمودن بازار برای مقابله با کرونا در جهت تامین اعتبار برای واکسیناسیون سراسری اقدام کند.

به گزارش ایسنا، یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز مجلس ابتدا به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای هرچه سریعتر لایحه رتبه بندی معلمین و  تعیین تکلیف استخدام نهضتی‌ها و مربیان قبل از سال ۱۳۹۲ و پس از آن تذکر داد و به وزیر دفاع گفت: باید نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اقدام فوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سلماس در مجلس در ادامه خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: خاموشی ها و قطعی برق شهرستان های مرزی موجب تعطیلی کارخانجات، قطع آب مناطق و افزایش تصادفات و جرائم شده است، همچنین وزیر صمت باید در خصوص افزایش قیمت و کمبود سیمان، آهن و نان و مواد غذایی تدبیری بیندیشد، این کشور متعلق به همه مردم است و به عده‌ای خاص تعلق ندارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت و درمان توجه کند با تعطیلی مغازه‌ها و پاساژها و جرائم سنگین راهور در جاده‌ها نمی‌توان با کرونا مقابله کرد، بلکه باید پول و اعتبار از صندوق توسعه ملی و سایر منابع بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص پوشش واکسن سراسری مردم اختصاص پیدا کند.

رضازاده در پایان خطاب به رییس جمهور عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه پس از گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ هنوز منابعی را به استان‌ها اختصاص نداده است در حالی که از نظر منابع نفتی و منابع گازی بالاترین رتبه جهان را داریم اما هنوز متاسفانه قیر برای آسفالت راه‌های روستایی واگذار نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استانی سیاسی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و مواج بودن دریا، امکان انتقال مسافران از بندر شهید ذاکری شهر قشم به دو جزیره هرمز و لارک طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم فروردین ماه) امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر آب‌های خلیج فارس، اسکله‌های گردشگری شیب دراز، هنگام، و کندآلو هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما میهمانان جزیره می‌توانند با استفاده از شناورهایی گردشگری از ظرفیت‌های دیدنی حوزه حرا شامل اسکله‌های سهیلی، گورزین، دهخدا، طبل، گوران و شهر لافت لذت ببرند.

برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد: هم اینک فعالیت نقل و انتقال گردشگران جزیره قشم در دو مسیر دریایی بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندرعباس و از بندر شهید حقانی به مقصد شهر قشم برقرار است.

وی افزود: تردد خودرویی گردشگران در مسیر دریایی لافت و پل و بالعکس توسط شناورهای لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا) به صورت شبانه روزی برقرار است.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در دور دوم سفرها نیز همچنان با اقبال خوب سفر گردشگران همراه است.

کد خبر 6062680

دیگر خبرها

  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • هشدار آلمان به اسرائیل در خصوص حمله جدید | مردم نمی توانند به یکباره ناپدید شوند
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم