Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:09:09 GMT

بازداشت قاتل فراری میناب / او همیشه مسلح می خوابید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۷۷۳

بازداشت قاتل فراری میناب / او همیشه مسلح می خوابید

سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کشف مقدار ۳۳۱ کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب و دستگیری ۴ متهم در این رابطه، بلافاصله سوابق متهمان دستگیر شده از طریق سامانه جامع پلیس آگاهی ناجا استعلام و مشخص شد احدی از متهمان دستگیر شده به اتهام قتل عمد تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان دلگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت قاتل مسلح

به گزارش رکنا، وی افزود: مأموران جهت بررسی دقیق‌تر این موضوع ضمن استعلام تلفنی از طریق پلیس آگاهی شهرستان دلگان ارتکاب قتل عمد توسط متهم دستگیر شده در حوزه استحفاظی شهرستان دلگان تأیید و محرز شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان دلگان معرفی وتحویل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قاتل مسلح اخبار حوادث قاتل قاتل فراری میناب بازداشت قاتل فراری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی قیمت ورزشکار المپیک ریحانه پارسا عکس های فلور نظری فلور نظری شهرستان دلگان دستگیر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر قتل خانمی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم 43 ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح  متهم به قتل  همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو