Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در آیین واگذاری زمین به شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و افتتاح مراکز رشد و نوآوری شهرستان‌های بروجن، لردگان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوی با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری تاکید کرد: البته فعالیت در حوزه علم و فناوری برای استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشکلات خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افزود: برای اجرای این طرح تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
عباسی تصریح کرد: روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در زمینی به وسعت ۴۳ هزار متر مربع با زیربنای پنج هزار و ۱۵۰ باید تسریع شود.
وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، کمک شایانی به فعالان حوزه دانش‌بنیان، علم و فناوری می‌کند. 
به گزارش ایرنا، مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی سورنا ستاری چهارمحال وبختیاری پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی سورنا ستاری استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی سورنا ستاری چهارمحال وبختیاری پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد

مرکز تحقیقات و فناوری دو شرکت فعال در حوزه تولید واکسن‌های پلی ساکاریدی و ایمپلنت‌های ارتوپدی با حضور معاون اول و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساختمان دو شرکت جدید در پارک فناوری پردیس با حضور محمد مخبر؛ معاون اول رئیس جمهور، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا؛ رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران و فناوران پارک افتتاح شد.

یکی از این شرکت‌ها، شرکت رهپویان فناور صادق است که در سال 1398 با هدف تولید محصولات زیست فناورانه و واکسن‌های پلی ساکاریدی شامل هیب، پنوموکوک و مننژیت فعالیت خود را آغاز کرد. فاز اول ساختمان این شرکت در پارک فناوری پردیس حدود 1500 متر مربع شامل آزمایشگاه، واحد تولیدی و اداری است.

در مرکز تحقیقات این شرکت که عصر سه‌شنبه مورد بهره‌برداری قرار گرفت، دو واکسن در مرحله مطالعات انسانی بوده و انتظار می‌رود که پس از انجام مطالعات لازم، در نیمه دوم سال، این دو واکسن پس از اخذ مجوزهای لازم وارد بازار شود.

پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود

افتتاح نخستین مرکز شتابدهی و هم‌آفرینی حوزه سلامت با مجوز معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در شرکت رهپویان فناور صادق از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. این مرکز در راستای حمایت از استارتاپ‌های حوزه سلامت فعالیت خواهد داشت.

دیگر شرکت دانش‌بنیانی که افتتاح شد در حوزه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی مانند پیچ، پلک و نیل‌های اینترلاک به عنوان تثبیت‌کننده داخلی در درمان شکستگی‌ها فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در بیش از 150 مرکز پزشکی در داخل کشور به کشورهای آلمان، سوئد، مالزی و... نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد