Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دفاع پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه ارسال تانکرهای آب برای مردم خوزستان که توسط سپاه تهران بزرگ صورت گرفت، با بیان اینکه باید به گونه‌ای‌ عمل کنیم تا این‌ ایام مبارک دهه امامت را واقعاً حس کنیم، اظهار داشت: متأسفانه در این روزها گرفتاری برای بخشی از مردم‌ کشورمان حادث شده که با تدابیری توسط سپاه اتخاذ شده است، امیدواریم مقداری از این گرفتاری مردم کاهش یابد؛ البته دو سال پیش هم که در خوزستان سیل آمد، کشور و به‌ویژه سپاه تمام‌ توان خود را صرف کردند تا ثانیه‌ای ۱۲ هزار متر مربع آب به دریا برود؛ چون اگر این تلاش‌ها صورت نمی‌گرفت، ممکن بود خوزستان به زیر به آب برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ افزود: اما اکنون این استان با گرفتاری دیگری یعنی کم‌آبی مواجه شده است؛ البته اگرچه کم‌بارشی در پیدایش این مشکل امروز مردم منطقه بی‌تأثیر نبوده، اما این از جمله موضوعاتی است که باید آن را از قبل مدیریت‌ می‌کردیم تا امروز چنین مشکلی پیش نمی‌آمد.


جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: به‌عنوان مثال، قبل از حاد شدن بحران‌ کم‌آبی در منطقه، می‌بایست دریچه سدها باز می‌شد که متأسفانه تصمیمی در این‌خصوص گرفته نشد، اما اکنون که گرفتاری برای مردم خوزستان پیش آمده، دریچه سدها را باز کردند و این باعث شد تا گرفتاری مردم کم شود.

دریادار فدوی گفت: در حالی که سپاه قبل از حاد شدن شرایط، پیشنهاد داده بود تا ۱۵۰‌ متر مکعب از خروجی سدها برای استفاده مردم باز شود، مسئولان به پیشنهاد سپاه بی‌توجهی کردند؛ در صورتی که الان به جای ۱۵۰ متر مکعب ۱۹۰‌ متر مکعب آب از خروجی سدها برای استفاده مردم خارج می‌شود؛ بنابراین انجامِ به‌هنگام کار، موضوع خیلی مهمی است که به آن توجه نشده است.

وی اضافه کرد: مردم تهران با تشکیل «کاروان غدیر» تعداد ۵۰۰ عدد مخزن آب ثابت و تعدادی هم سیار در دو مرحله که مرحله دوم آن هفته آینده خواهد بود، برای مردم خوزستان اعزام می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه به واسطه دفاع مقدس با مردم خوزستان هشت سال در ارتباط مستقیم بودند و مردم این استان نیز هشت سال در بطن جنگ قرار داشتند؛ به نحوی که حتی برخی از مردم این استان خانه‌های خود را هم در زیر آتش توپخانه دشمن خالی نکردند؛ لذا ما همواره رفیق مردم این استان هستیم و هر موقع که لازم باشد در کنار آن‌ها حاضر خواهیم شد.

منبع: الف

کلیدواژه: جانشین فرمانده کل سپاه مردم خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 845381 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد