Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم‌نامه ساخت مدرسه دخترانه شبانه روزی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع هیات مدیره خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری اظهارداشت: نقش‌آفرینی خیران کشور در حوزه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، آبرسانی، راه‌سازی، امور اشتغال و کارآفرینی در  این استان بسیار اثرگذار و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمد علی موهبتی با اشاره به ساخت مجتمع شبانه‌روزی دخترانه آبخوان توسط خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری افزود: این مجتمع به جهت اینکه در منطقه عشایری ساخته می‌شود حائز اهمیت است چرا که در روستاهای عشایری منطقه امکان دسترسی به دبیرستان وجود ندارد و دختران دانش‌آموز از تحصیل باز می‌مانند و ساخت این مدرسه در توسعه نیروی انسانی به عنوان مهمترین شاخصه توسعه اثرگذار خواهد بود.
 لازم به ذکر است این مجتمع شبانه‌روزی در منطقه آبخوان بلوچستان با همت خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری و نظارت استانداری سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان مدرسه سازی سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان مدرسه سازی سیستان و بلوچستان شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد

علیرضا قاسمی  گفت:سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و توفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد به طوریکه ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.
وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای یه طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.
وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از خط آسیب‌دیده مجتمع ۲۸ روستایی بندینی، روند ارائه خدمات آبرسانی سیار به روستا‌های سیل زده را نیز بررسی و کنترل کرد.
وی همچنین در جمع اهالی روستای چراغ‌آباد از اصلاح اضطراری خط انتقال آب روستا‌های درگیر سیل به منظور رساندن آب به اهالی خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به جاری بودن سیلاب امکان اصلاح خط انتقال آب وجود ندارد به همین منظور اجرای خط اضطراری برای اتصال فوری آب روستا‌ها در دستور کار آبفا قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور