Web Analytics Made Easy - Statcounter

داده های شرکت های تولید هواپیما نشان می دهد هر جتی که شرکت بوئینگ در سال 2020 تحویل مشتریان خود داده است در طول عمر 20 ساله خود بیش از یک میلیون تن انتشارات دی اکسید کربن تولید می کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، شرکت بزرگ هواپیما سازی بوئینگ جزو آخرین شرکت های بزرگ دیناست که بالاخره میزان انتشارات سطح سوم خود را گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش بر اثر فشار سرمایه گذاران و گروه های محیط زیستی بوده که اصرار دارند شرکت ها میزان سهم خود در انتشار آلاینده ها را گزارش دهند.

ایرباس هم چنین گزارشی منتشر کرده است.

هواپیماهایی که این دو غول بزرگ هواپیماسازی دنیا سال گذشته تحویل داده‌اند مجموعا در طول عمر خود مسئول تولید 600 میلیون تن دی اکسید کربن هستند.

البته باید توجه داشت این رقم مربوط به تعداد تحویل هواپیماهایی می شود که در دوران شیوع پاندمی کرونا کاهش داده است.

دیو کالون، مدیر اجرایی شرکت بوئینگ می گوید «بوئینگ به دنبال کاهش قابل توجه انتشارات محصولات خود در طول عمر این هواپیماهاست».

او تاکید کرده است که هواپیماسازی وی در سال 2030 حتما به شرکتی پایدار تبدیل خواهد شد.

موتورهای جت در حال حاضر یک سوخت ترکیبی 50 درصدی مصرف می کنند.

بر اساس این گزارش، تمام هواپیماهایی که این شرکت در سال 2020 تحویل داده است تا زمانی که از رده خارج شوند می توانند 158 میلیون تن دی اکسید کربن تولید کنند.

برچسب هاانتشارات سطح 3 انرژی امروز بوئینگ (Boeing) خبرگزاری بین‌المللی رویترز (Reuters) دی اکسید کربن

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انتشارات سطح 3 انرژی امروز بوئینگ Boeing دی اکسید کربن آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو دی اکسید کربن میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دلهره بوئینگ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • ببینید | دلهره بوئینگ
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر