Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@10:08:50 GMT

استقبال متخصصین از طرح افق موسسه ملل

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۹۴۶

استقبال متخصصین از طرح افق موسسه ملل

متخصصین، با طرح افق موسسه اعتباری ملل به حرفه ی خود رونق بخشیدند.

 

به گزارش پول نیوز، این موسسه در راستای حمایت از فعالیت متخصصین نسبت به اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات مرابحه و اجاره به شرط تملیک اقدام می نماید.

این گزارش می‌افزاید: پزشکان، مسئولین داروخانه ها، وکلا و مهندسین، دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق می توانند، برای تامین سرمایه در گردش و خرید لوازم مصرفی، تعمیر و بازسازی محل فعالیت، خرید کالاهای سرمایه‌ای (خرید ماشین آلات و تجهیزات و نیز خرید محل کار) تا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال با بازپرداخت ۱ تا 5 ساله از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است بنا به استقبال متخصصین از این طرح، موسسه اعتباری ملل علاوه بر افزایش صنوف مختلف نسبت به افزایش مبلغ تسهیلات نیز مبادرت نموده است.

متخصصین محترم برای اطلاع از شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات به شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه ملل پول نیوز تسهیلات سرمایه در گردش وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟