Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:32:08 GMT

مهلت ارسال آثار به جایزه تئاتر سرو تمدید شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۲۹۶۲

مهلت ارسال آثار به جایزه تئاتر سرو تمدید شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، توحید معصومی گفت: با توجه به اینکه در دوران رکود نسبی تئاتر در کشور به علت شیوع ویروس کووید ۱۹  قرار داریم و تئاتر با عدم تداوم واستمرار در اجراها روبه رو بوده است، تصمیم گرفته شده تا به پاس قدردانی از تلاش های نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه تئاترهای تلویزیونی دومین دوره جایزه سرو را با تمرکز بر نمایشنامه ها، پژوهش، پایان نامه و تله تئاتر های منتشر شده در بازه زمانی ۱۳۹۰-۱۳۹۹ برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معصومی افزود: بدین منظور و باتوجه به استقبال قابل قبول از این رویداد و درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید کردیم تا طیف بیشتری از فعالان حوزه تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان حضور در این رقابت را پیدا کنند.
وی اضافه کرد: کلیه ناشران و نمایشنامه نویسان و پژوهشگرانی که در دهه ۹۰  کتاب پژوهشی یا نمایشنامه با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خلق و منتشر کرده اند می توانند در بخش نمایشنامه و پژوهش این جایزه حضور داشته باشند. همچنین دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه دفاع شده با موضوعات مذکور دارند نیز می توانند مدارک مندرج در فراخوان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. تهیه کنندگانی که  تئاترهای تلویزیونی و تله تئاتر با مضامین انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت در دهه ۹۰ تولید کرده اند و آثار آنان از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی پخش شده است نیز می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد درصورت مساعد بودن شرایط و بهبودی اوضاع مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و منتخبان این رویداد  فرهنگی و هنری مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در تهران با حضور برگزیدگان و شخصیت های فرهنگی هنری برگزار می شود.
گفتنی است دبیرخانه دومین دوره جایزه سرو به نشانی تهران، خیابان شهیداحمدقصیر، بخارست هشتم، پلاک ۱۶ طبقه ششم  از ساعت ۹ تا ۱۶  روز های شنبه تا چهارشنبه پذیرای علاقمندان حضور در این رقابت است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس مقاومت تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس مقاومت انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس مقاومت تهران انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود