Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمودنژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخن دکتر علی نیکزاد پیش از انتخابات ریاست جمهوری که آیت الله رئیسی را عمار زمان دانسته بود بیان کرد: با اینکه دکتر نیکزاد تصمیم به کاندیداتوری داشت ولی آیت الله رئیسی را بهترین گزینه ریاست جمهوری دانست و برای پیروزی آیت الله رئیسی همه تلاش خود را به کار گرفت و در نهایت این تلاش‌ها با انتخاب مردم به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در با بیان اینکه اگر بخواهیم کارشناسانه درخصوص حضور نیکزاد در پست وزیر مسکن واقعیت را بیان کنیم او پتانسیل اصلی و استعداد و انرژی خود را هدر می‌دهد بیان کرد: به نظر من دکتر نیکزاد اگر تصمیم بگیرد وارد دولت شود باید در درجه اول معاون اول رئیس جمهور و درجه دوم معاون اجرایی باشد و برای این سخن خود نیز دلیل دارم.

عضو هیئت رییسه اتاق اصناف با بیان اینکه مسکن یکی از راه‌های برون رفت از بحران برای این دولت است بیان کرد: وقتی مشکل مسکن حل شود و یا چرخه تولید مسکن راه اندازی شود هزاران شغل کنار آن ایجاد شده و به تبع آن یک رونق دربازار ایجاد می‌شود و امیدها در دل مردم زنده شده و در سایه سار این اتفاق بسیاری از مردم صاحب خانه می‌شوند و همچنین چرخ اکثر دستگاه‌های دولتی و شبه دولتی مانند شهرداری، دارایی، صنعت ومعدن و تجارت، تعاون، راه وشهرسازی و... با سرعت بیشتری به حرکت می افتد.

وی با بیان اینکه لازمه این مهم داشتن تخصص، قدرت و پشتکار است، گفت: اگر دکتر نیکزاد معاون اول یا معاون اجرائی رئیس جمهور شود خیلی راحت می‌تواند سیاست‌های دولت را که نیاز به مدیریت جهادی دارد مدیریت و راه اندازی کند.

محمودنژاد اضافه کرد: یک نمونه از مهمترین فعالیتهای جهادی، بخش مسکن بود که وی کارنامه موفقی داشت چرا که در دولت‌های قبل دکتر نیکزاد 17.5 میلیون خانوار را صاحب خانه کرد و حدود 4.5 میلیون واحد آپارتمان ساخت بدون اینکه ریالی جابه جا کند. یعنی حدود450 میلیون متر مربع بنا را مدیریت کرد و میلیاردها تومان گردش مالی زیر نظر دکتر نیکزاد بود بدون ریالی کمبود و با پاکدستی پروژه ها تحویل شد. کارشناسان عملکرد وی در بخش مسکن را از اول انقلاب تا کنون بی سابقه دانسته‌اند. وقتی فردی در بحرانی ترین وزارت خانه توان مدیریت داشته پس میتواند بخش های دیگر کشور را کنار رئیس جمهور به راحتی مدیریت کند.
وی بیان کرد: اگر دکتر نیکزاد وزیر راه و شهرسازی باشد و فردی دیگر معاون اول و تخصص و تجربه وی را نداشته باشد، چگونه می‌تواند بخش مسکن را راه اندازی کند چون مافوق او که معاون اول رئیس جمهور یا معاون اجرایی است تجربه لازم را در این حوزه  نداشته و کافی است معاون اول یک اظهار نظر غلط کند و در چنین شرایطی پروژه‌ها معطل شده و مشکلات بسیاری به بار می‌آید و فرصت برای جبران خیلی کم است. 
مشاور رئیس انجمن انبوه سازان کشور با اشاره اینکه حجم مشکلات و کم کاری‌ها به قدری بالاست که فرصت آزمون و خطا نداریم، خاطرنشان کرد: دیگر فرصت آن نیست که برخی افراد بدون تخصص در راس امور قرار گیرند و زمان خدمت به مردم و حل مشکلات را صرف آزمون و خطا و یادگیری خود کنند.
محمودنژاد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم برای وعده و وعید از سوی افرادی که به دنبال تصدی منصب‌ها هستند فرصتی وجود ندارد خاطرنشان کرد: ما نیاز به نیروی جهادی در پست معاون اولی یا معاون اجرایی داریم و فرصت آزمایش و امتحان نیست و مردم از دولت انقلابی انتظار حرکت‌های انقلابی برای حل مشکلات را دارند.

عضو هیئت رییسه اتاق اصناف با اشاره به مطرح شدن موضوع انتخاب دکتر نیکزاد به عنوان معاون اول بیان کرد: با توجه به انرژی بالا و روحیه جهادی دکتر نیکزاد، او به راحتی می‌تواند سیاست‌های جهادی رئیس جمهور را محقق کند و با توجه به اینکه وی نیروی میدانی و به امور مسلط است مشکلات را از نزدیک بررسی و حل خواهد کرد. 
وی گفت: باید افرادی همچون دکتر نیکزاد که هر روز با خودرو و بدون تشریفات برای حل مشکلات استان به استان سفر می‌کنند در کنار رئیس جمهور باشند تا با یک اشاره رئیس جمهور حرکت و کار را به منزل مقصود برسانند چون نتیجه مهم است و باید کار شروع و پایان داشته باشد تا به یاری خداوند رئیس جمهور بتواند به وعده‌های خود طی دو الی چهار سال عمل کند و مردم را بیش از گذشته به انقلاب خوش بین کرده و دل مقام معظم رهبری را شاد کند.
انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن بحران آیت الله رئیسی حل مشکلات دکتر نیکزاد رئیس جمهور معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان

دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان، با حضور در دانشگاه کراچی، در اجتماع جمعی از نخبگان، فرهیختگان، فعالان اقتصادی و علمای مذهبی این شهر، دیدار‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته میان مقامات دو کشور در اسلام‌آباد را در راستای توسعه روابط اقتصادی، تجاری، فرهنگی، علمی و فناوری میان دو کشور سودمند و مفید توصیف کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه روابط دو کشور فراتر از همسایگی، در تاریخ، تمدن، فرهنگ و اعتقادات مشترک دو ملت ریشه دارد و پیوندی ناگسستنی میان دو ملت ایجاد کرده است، افزود: ارادت دو ملت به شخصیت نامدار و نام‌آوری، چون امام خمینی (ره) ناشی از روحیه خداخواهی، ضداستکباری و ضد استعماری ایشان است و مردم دو کشور امام راحل را مظهر خداخواهی، عدالت‌خواهی و شخصیتی می‌دانند که در مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه ایستادگی کرده و ملت بزرگ ایران را به پیروزی رسانده است.

دکتر رئیسی همچنین اقبال لاهوری را شخصیتی با روحیه ضداستعماری، ضداستکباری، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و مورد احترام جهان اسلام و مردم کشور‌های ایران و پاکستان توصیف و تصریح کرد: شخصیتی، چون محمدعلی جناح نیز به دلیل برخورداری از همین روحیات و خصوصیات به نماد استقلال‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم پاکستان تبدیل شد و مانند سایر شخصیت‌های ضداستکباری و عدالت‌خواه مورد احترام و توجه مردم دو کشور و ملل مسلمان بوده و خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به پایبندی جمهوری اسلامی ایران به شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از جمله آزادی و استقلال‌خواهی گفت: با وجود گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، مسئله آزادی قدس و احقاق حقوق ملت فلسطین همچنان مورد توجه و تاکید مردم ایران قرار دارد.

دکتر رئیسی با بیان اینکه تصور و تلاش آمریکا و برخی کشور‌های غربی در راستای امنیت‌آفرینی برای رژیم صهیونیستی با عادی‌سازی روابط با برخی کشور‌های منطقه با شکست راهبردی مواجه شده است، افزود: اساس رژیم صهیونیستی بر ظلم و تجاوز قرار دارد؛ اشغال و تجاوز بر اساس هیچ کدام از نظامات بین‌المللی برای اشغالگر و متجاوز مشروعیت و مالکیت ایجاد نمی‌کند، چه اشغال یک روز باشد و چه ۷۵ سال، به تصریح همه معاهدات بین‌المللی و نظامات حقوقی محکوم است و اشغالگر باید سریعا اخراج، محاکمه و مجازات شود.

رئیس جمهور مقاومت و ایستادگی را در برابر سازش و تسلیم، راهبردی به ثمر نشسته دانست و با اشاره به دستاورد‌های مقاومت در برابر نظام استکبار و تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: راه‌حل رفع مشکلات جهان اسلام و جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و ظلم‌های نظام سلطه وحدت و انسجام در امت اسلامی و پرهیز از تفرقه و جدایی است.

دکتر رئیسی با اشاره به راهبرد امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات جهان اسلام از طریق وحدت، انسجام و مقاومت، از شکوه برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال در همه امت اسلامی و همینطور گسترش آن به کشور‌های غیر اسلامی و مشارکت انسان‌های آزاده گفت و افزود: رژیم صهیونیستی با وجود حجم بی‌سابقه جنایاتش در غزه تا امروز به طور کامل شکست خورده، زیرا نتوانسته است به هیچ یک از اهداف اعلامی اش برسد و در مقابل این مردم مظلوم و مقاوم غزه هستند که با مقاومت خود پیروزی را در این میدان نصیب خود کرده‌اند.

رئیس جمهور جنایت رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه را ناشی از همین شکست و استیصال دانست و افزود: ملت ایران با پاسخ قاطع خود رژیم صهیونیستی را به شکل موثری تنبیه کرد.

دکتر رئیسی در ادامه با اشاره به بی‌عملی و ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و امنیت در جهان گفت: تلاش‌های برخی کشور‌ها برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف جنایاتش در غزه، بار‌ها با حق وتوی آمریکا بی‌اثر شده و امروز سوال ملت‌های آزاده این است که آیا نباید نظامی عادلانه جایگزین این ساختار ناعادلانه شود که توانایی دفاع از مظلوم و نشاندن ظالم سر جای خود را ندارد!

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی خواهد شد، افزود: اراده و خواست ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان تحت لوای انسجام و یکپارچگی برای آزادی قدس و پیروزی فلسطین حتما محقق خواهد شد.

دکتر رئیسی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به توافقات صورت گرفته میان ایران و پاکستان برای گسترش روابط در سطوح مختلف و هدف‌گذاری برای رسیدن حجم تبادلات تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در قدم اول، مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری دو کشور را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها و فشارها، پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های علمی، فناوری و اقتصادی داشته است، ایران امروز را کشوری پیشرفته و فناور توصیف کرد که می‌تواند با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های متقابل با پاکستان گام‌های بلندی در تامین منافع و پیشرفت دو طرف بردارد.

دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتصادی و تجار دو کشور دانست و از فعالان اقتصادی و تجار دو کشور خواست تلاش خود را برای بالفعل کردن ظرفیت‌های متقابل مضاعف کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد