Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا روزبیانی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف و همچنین محدودیت‌های تولید برق جدول زمان بندی احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان اعلام شد.

او افزود: با توجه به اجرای برنامه مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق، ضمن تشکر از صبر و همراهی مردم استان، زمانبندی جدید خاموشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

edch.ir منتشر شد.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: مشترکان همچنین می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من و یا شماره گیری کد دستوری ستاره ۶۶۵۵ ستاره ۲۱۱۲۱ مربع (#۲۱۱۲۱*۶۶۵۵*) از زمانبندی قطع برق محدوده محل سکونت خود مطلع شوند.

روزبیانی افزود: بازه زمانی برای اعمال خاموشی در هر منطقه ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه تعیین شده است.

او تصریح کرد: درخواست اعمال خاموشی به صورت لحظه‌ای و توسط مرکز به شرکت برق استان همدان اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به اینکه احتمال قطعی ناخواسته و خارج از برنامه اعلامی برق بر اساس رخداد‌های شبکه سراسری کشور (افت فرکانس) وجود دارد خواهشمند است مشترکان اطلاعات مورد نیاز را از مراکز ۱۲۱ شهرستان‌ها پیگیری کنند.

روزبیانی ادامه داد: به منظور جلوگیری از خسارت احتمالی، هم استانی‌ها لوازم برقی خود را در زمان قطع برق از مدار خارج کرده و پس از وصل برق با تاخیر چند دقیقه‌ای آن‌ها را روشن کنند.

او خاطر نشان کرد: کارکنان این شرکت برای ارائه خدمت بی وقفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

بر اساس آخرین آمار، استان همدان بیش از ۶۸۰ هزار مشترک، خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی برق دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع نیروی برق اعمال خاموشی روابط عمومی افزایش دما برق استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان