Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سید جواد حسینی ، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت:آخرین مهلت ترخیص خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها ۱۸ مرداد جاری است، بنابراین از شهروندان انتظار داریم برای ترخیص خودروی خود در مدت زمان باقی مانده اقدام لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:۴۵۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی با اجرای طرح ویژه ترخیص خودرو‌های رسوبی (اول خرداد) تاکنون از پارکینگ‌های پلیس راهور استان ترخیص شده است.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان  افزود: چنانچه شهروندان برای ترخیص خودرو نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره دارند، می‌توانند در تماس با سامانه تلفنی ۱۲۰ راهور و یا مراجعه حضوری به شعبه ترخیص ستاد راهور، ابهام و سوال‌های خود را طرح کرده و راهکار قانونی لازم برای ترخیص خودرو را دریافت کنند.

سید جواد حسینی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به علت تخلف‌هایی همچون نداشتن بیمه نامه، گواهینامه، بالا بودن میزان خلافی و ناتوانی راننده در پرداخت جریمه و هزینه پارکینگ، هم اینک در پارکینگ‌های استان همدان توقیف است.

او افزود: برخی از رانندگان پس از خرید قولنامه‌ای وسیله نقلیه، خودروی آن‌ها توقیف شده که به علت نداشتن مدارک کافی از جمله سند و کارت خودرو و دسترسی نداشتن به مالک یا همکاری نکردن مالک اصلی برای ترخیص، در پارکینگ مانده است.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با حذف فرآیند‌ها و تشریفات، زمینه را برای ترخیص خودرو‌های رسوبی تسهیل کرده و مالکان می‌توانند با مراجعه به ۲۱ دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان همدان برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

حسینی تاکید کرد: برای ترخیص خودرو‌های حاضر در پارکینگ نیازی به ارائه بیمه نامه نیست، ضمن اینکه با شرکت‌های بیمه گر به منظور بخشش جریمه دیرکرد بیمه و فراهم کردن زمینه برای بیمه جدید نیز رایزنی شده است.

به گفته او برخی از خودرو‌ها به علت اینکه راننده آن گواهینامه نداشته توقیف شده اند که هم اینک مالکان این وسیله نقلیه می‌توانند با آوردن فردی که دارای گواهینامه رانندگی است خودرو توقیفی را ترخیص کنند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: مبالغ جریمه‌ای که به علت دیرکرد ۲ برابر شده بود نیز در این طرح بخشیده می‌شود و در صورت ناتوانی فرد برای پرداخت، پرداخت کل جریمه به صورت اقساطی محاسبه خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: برای ترخیص وسیله نقلیه نیازی به پرداخت عوارض شهرداری، هزینه طرح ترافیک و هزینه‌های آزادراهی نیست، البته این طرح شامل خودرو‌هایی که با دستور قضایی توقیف شده، نمی‌شود و برای رفع توقیف این خودور‌ها ارائه دستور قضایی ضروری است.

طرح ویژه ترخیص خودرو‌های رسوبی از ۱۸ خرداد امسال آغاز و ۱۸ مرداد ادامه دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور خودرو رسوبی ترخیص خودرو های رسوبی برای ترخیص خودرو وسیله نقلیه پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس درخصوص توقیف خودروها گفت: یک کلونی نامیمون جایی نباشد که عده‌ای با یدکش‌دار و پارکینگ‌دار ببندند.

وی افزود: اگر خود راننده می‌تواند خودرو را تا پارکینگ ببرد، چه اصراری است که خودروبر آن را ببرد و بعد هم چندصد هزار تومان به خودروبر بدهد؟!

فرمانده فراجا گفت: حالا اگر کسی مقاومت کرد، بله، خودروبر بیاید خودرو را ببرد و هزینه را هم بگیرند.

۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

کد خبر 847146 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود