Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:23:26 GMT

هنرستان‌های هنرهای زیبا در قزوین هنرجو می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۳۰۴۰

هنرستان‌های هنرهای زیبا در قزوین هنرجو می‌پذیرد

به گزارش ایرنا،محمد حسین اسماعیلی روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: علاقمندان به رشته‌های هنری می‌توانند با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته‌های موسیقی، سینما،گرافیک، نمایش و انیمیشن به این هنرستان ها در مرکز استان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: هنرستان های هنرهای زیبا از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت و همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف ارتقای سطح علمی هنرمندان با فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل و ورود به بازار کار هنرجویان و اشتغال آنان راه اندازی شده است که در سال گذشته هنرستان دخترانه راه اندازی شد و امسال نیز هنرستان پسرانه از مهر ماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول با توجه به محدودیت ظرفیت، دانش آموزان علاقه مند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ در محل هنرستان اقدام کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دختر پایه دهم رشته های دیگر که تمایل به تغییر رشته و ادامه تحصیل در رشته های هنری هنرستان هنرهای زیبای دختران را دارند نیز می توانند پس از گذراندن آزمون تغییر رشته در شهریور ماه و در صورت داشتن شرایط هنرجویی، وارد هنرستان هنرهای زیبای دختران در پایه یازدهم شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: متقاضیان که تاکنون در سامانه پادا پیش ثبت نام کرده اند، حتما یک مرحله مراجعه حضوری به هنرستان، برای تحویل مدارک داشته باشند.

وی از علاقه مندان خواست برای ثبت نام به هنرستان هنرهای زیبای دختران واقع در بلوار شهید بهشتی، نرسیده به میدان مادر( تلفن ۳۳۳۶۳۴۷۷/ ۰۹۰۳۲۹۲۲۸۵۱) و هنرستان هنرهای زیبای پسران واقع در خیابان شهید بابایی، کوچه میعاد ۵۰( تلفن ۳۳۶۶۹۹۹۳) مراجعه کنند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان استان قزوین خانه هنرمندان ایران دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان استان قزوین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان استان قزوین خانه هنرمندان ایران دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟»، «جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو»، «نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد»، «معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان»، «موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن»، «آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان

موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن

آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی

 

 

دیگر خبرها

  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • رشته‌های دانشگاهی فاقد بازار کار حذف می‌شوند